• Anonym (känslig)

Hur uppfattar ni sova över?

Va hos en kille igår, vi käkade, spelade spel och myste. Sen frågade han om jag ville sova över. Jag kände att han var väldigt på då och tycker inte man frågar om att "vill du ligga?" men han kanske menade just sova? Hur uppfattar ni om någon säger sova över???

• Svar på tråden Hur uppfattar ni sova över?
  • Burberry

Att man stannar till morgonen. Varken mer eller mindre. Sex kan ingå om man känner för det, men behöver inte.

• Anonym (sexas)

Jag tycker det indirekt menas med att man ska ligga.

• Anonym (känslig)
    Burberry skrev 2013-08-31 21:59:38 följande:
    Att man stannar till morgonen. Varken mer eller mindre. Sex kan ingå om man känner för det, men behöver inte.

Men vi hade rört vid varandra innan så jag tänkte att han menade sex då. Jag har aspergers kanske ska tilläggas.

Men ville han att jag skulle sova i typ hans säng då? Betyder sova över att man sover i personens säng? 
  • Surpuppan

Jag skulle tolka det som en invit till sex ja. Vill man det så stannar man och vill man inte så får man gå hem!

• LivTuva

Antingen invit till sex eller helt enkelt bara sova. Beror lite på hur kvällen har varit. 

• Anonym (sex)

och var man bor. Är det långt hem, har man druckit alkohol osv som skulle innebära dyr taxiresa, men antagligen var det en fråga om att han ville ha sex.

• ThisIsMe

Jag skulle tolka det som en sexinvit. Eller iaf som att han ville dela säng med dig och fortsätta ta på varandra. Menade han att ni inte skulle dela säng så hade han nog sagt något om det, tex att han kunde bädda på soffan åt dig.

Nästa gång tycker jag att du ska fråga hur han menar! Vet han om att du har Asperger och vet han i så fall vad det innebär? 

• Anonym (A)

Det heter inte Asperger längre...

• pluvdo

Jag hade tolkat det som att stanna över natten, bara. Sova, ha sex, vara vakna och se på film hela natten och så vidare. Att han ville umgås längre med dig, helt enkelt. Jag hade inte sett det som en direkt invit till sex.

Men först skall jag gå in i garderoben och säga pisspotta... men säg det inte till mamma.
  • h8him
    Anonym (A) skrev 2013-09-01 01:21:50 följande:
    Det heter inte Asperger längre...
    Sen när? De som har Asperger som diagnos får behålla sin diagnos, även när namnbytet ev. går igenom.
Svar på tråden Hur uppfattar ni sova över?