Decembermammor, följas åt? :)
Hej! Jag är nu i v.27 och skulle gärna vilja träffa andra decembermammor! Tänkte mer att det är roligt att följas och se hur ni själva har det i ungefär samma vecka.. Hihi :D
Beräknad BF 5/12
Hej! Jag är nu i v.27 och skulle gärna vilja träffa andra decembermammor! Tänkte mer att det är roligt att följas och se hur ni själva har det i ungefär samma vecka.. Hihi :D
Beräknad BF 5/12
Det är mitt första barn. Jag är bara 17år så, haha.
Jag fick min första kramp i benet igår, hade så ont att jag skrek. Har aldrig haft det förut, så jag brast ur i skratt efteråt!
Vår lilla tös vill dessutom komma ut tidigare, så åt tyvärr penicillin. Men annars mår jag bra :)
Jag har köpt allting som går att köps till ett litet barn verkar det som! Haha, så.. Jag är full prepared! Hur är det för er? Har ni handlat något? Kram

Hej hej! Tänkte skriva lite om hur det har gått nu hittills (BF 5/12). I vecka 29 var jag på gyn och det visade sig att jag hade börjat öppna mig, så fick penicillin mot det. Nu i vecka 32 så har jag nu börjat öppna mig ännu mer då modertappen har mjuknat upp en del, så läkaren tror att tösen kommer 2-3 veckor innan BF. Ifall förlossningen går igång nu framöver kommer dom inte stoppa det. Hur ha det gått för er? - Stefane