Decembermammor, följas åt? :)
Bf 7/12!
Börjat få klåda.. hoppas det bara är trötthet!
Sover hursomhelst.
Hmm bor i gbg.
Andra kotten
Går på gravledigt 8/10 längtar nu!
Hoppas få haka på här ![]()
Bf 7/12!
Börjat få klåda.. hoppas det bara är trötthet!
Sover hursomhelst.
Hmm bor i gbg.
Andra kotten
Går på gravledigt 8/10 längtar nu!
Hoppas få haka på här ![]()
Gör det !
Sammandragningar. Sovit bra inatt länner mig lite starkare efter det. Men gar ont i magen idag. Inaktivitet riskerar min kassa rygg men rörelse riskerar att skapa sdr. Med fogloss är det begränsat innan. Har ändå mått väldigt bra fram till nu! Hej v 30!!
Ingen som har sagt annat.
Frågan var personligen hur JAG ser på att gå barn i dec.
Noll värdering om andras åsikt.
Jag är cseptember barn. Var rätt sen i utvecklingen. . Märktes i skolsn etc. Vet ibte om det korrelerar med en månad för lite i mamnas mage? Jag försöker ge min bebis bästa förutsättningarna genom att äta mkt fisk och grönsaker röra på mig etc! Tänket att det ska vara pos för bebisen i magen occh dess utveckling. Så tror jag man ska unna sig lite så man är så nöjd man kan tex glad ngt skoj. Glad hormoner och endorfiner ! Kanske inte är stora saker men jag försöker tänka så iaf
Utviksgrejjen är rätt värdelös tycker jag. Tar mest plats. Opraktisk och barnrt fåf ändå bsra plats där precis i början. En handduk är bättre! Lättare att tvätta och då kan ställaväskan en bit från kisset som har en tendrns att komma när man tar av blöjjan..
Ångrar du dig kan du ju köpa ny sen.
Babyskydd pch amningdkudde inköpt idsg. På res på happyland här i gbg backsplan. Dom ska stänga..
Jag köpte även engångsskydd om det kändes äckligt på skötbordet på offentliga toaletter. Så kunde jag ha bebis på det och liten handduk..