• Anonym (Slapp)

Slapp mellan benen känner knappt nåt vid sex hur är det för er andra?

Jag mår dåligt över att jag tycker jag är så slapp. När jag har sex med någon får han in snoppen som ingenting och jag känner knappt nåt och oftast så slaknar killen tillslut. Antar för jag är slapp . Och då har jag inte haft killar med små snoppar. Utan normalstora. Varför är man olika slapp kan det vara så att jag är förslappad och skulle behöva opereras ? Hur känner ni andra tjejer ? Känner ni mycket vid sex? Känner ni er tighta eller stora. Och ni killar berätta om era erfarenheter ? Känns tjejer väldigt olika ?

• Svar på tråden Slapp mellan benen känner knappt nåt vid sex hur är det för er andra?
  • EJL

Jag känner mycket vid sex. Om du har vägarna förbi någon sakkunnig kan du väl slänga ut frågan där?

• Jungblom

Gör knipövningar varje dag så borde det problemet åtgärdas väldigt snabbt.

• Anonym (Slapp)

Så du känner snoppen så att säga ? Jag är bara 24 år och har Inge barn borde ju inte vara såhär då ?:/ jag hat pratat med gynekolog men fick Inge vettigt svar så jag undrar hur det är för er andra ?

• Anonym (Slapp)

Men knipövningar då blir man vel bara bättre på att knipa ? Man blir vel inte tight?känner mig som ett öppet hål bara. Efter jag tex badat så rinner det sedan ut vatten mellan benen från badet efter kanske 5 min är det så för er tjejer å? Då har det ju alltså åkt in vatten när jag badat

• Jungblom
    Anonym (Slapp) skrev 2013-09-01 16:05:36 följande:
    Men knipövningar då blir man vel bara bättre på att knipa ? Man blir vel inte tight?känner mig som ett öppet hål bara. Efter jag tex badat så rinner det sedan ut vatten mellan benen från badet efter kanske 5 min är det så för er tjejer å? Då har det ju alltså åkt in vatten när jag badat
    Jo man blir tajtare av knipövningar.

Många tror felaktigt att man måste vara gammal eller ha fått barn för att behöva göra knipövningar men så är det faktiskt inte.
  • Anonym (Slapp)
    Anonym (Slapp) skrev 2013-09-01 15:58:21 följande:
    Jag mår dåligt över att jag tycker jag är så slapp. När jag har sex med någon får han in snoppen som ingenting och jag känner knappt nåt och oftast så slaknar killen tillslut. Antar för jag är slapp . Och då har jag inte haft killar med små snoppar. Utan normalstora. Varför är man olika slapp kan det vara så att jag är förslappad och skulle behöva opereras ? Hur känner ni andra tjejer ? Känner ni mycket vid sex? Känner ni er tighta eller stora. Och ni killar berätta om era erfarenheter ? Känns tjejer väldigt olika ?

T.o.m när jag badat så åker det ur vatten mellan benen efter kanske fem minuter efter jag gått ur badet är det så för er andra tjejer å? Eller är jag bara väldigt slapp. Kanske kommer ur en halv deciliter vatten .
  • Anonym (Slapp)

Känner du mycket vid sex ? Kan det inte vara så att man bara är väldigt stor och det inte skulle hjälpa å knipa? Hur kan bli tightare av det ? Känns som det bara skulle bli skillnad när man väl kniper ? Känna då Inge kul å ha sex nu när det inte känns nåt och killen slaknar :(

Jungblom skrev 2013-09-01 16:14:23 följande:
    Jo man blir tajtare av knipövningar.

Många tror felaktigt att man måste vara gammal eller ha fått barn för att behöva göra knipövningar men så är det faktiskt inte.

• Anonym (Bäckenbotten)

Läs på om bäckenbotten och bäckenbottenmuskulaturen.

Du har antagligen inte hittat rätt muskler att spänna. Övar du upp rätt muskler så kan du spänna dem vid sex och det blir skönare både för dig och killen. Det är samma muskler som man kan spänna för att få orgasm när man onanerar.

Testa att föra in två fingrar i slida och knip. Ibland tror man att man kniper men det känns inget om fingrarna. Då kniper man fel och måste söka vidare. Och öva. Du kommer upptäcka att man blir väldigt snabbt trött i musklerna i början, det är inget man orkar hålla på med nån längre stund.

Kombinera gärna med onani eftersom det gör att man får mer känsla för vad som händer där inne.

Att få in vatten när man badar betyder inte att man är slapp. Dessutom, om vattnet stammar där inne så borde väl det betyda att öppningen inte är vidöppen?

• Anonym (Bäckenbotten)
    Anonym (Bäckenbotten) skrev 2013-09-01 16:33:22 följande:
    Läs på om bäckenbotten och bäckenbottenmuskulaturen.

Du har antagligen inte hittat rätt muskler att spänna. Övar du upp rätt muskler så kan du spänna dem vid sex och det blir skönare både för dig och killen. Det är samma muskler som man kan spänna för att få orgasm när man onanerar.

Testa att föra in två fingrar i slida och knip. Ibland tror man att man kniper men det känns inget om fingrarna. Då kniper man fel och måste söka vidare. Och öva. Du kommer upptäcka att man blir väldigt snabbt trött i musklerna i början, det är inget man orkar hålla på med nån längre stund.

Kombinera gärna med onani eftersom det gör att man får mer känsla för vad som händer där inne.

Att få in vatten när man badar betyder inte att man är slapp. Dessutom, om vattnet stammar där inne så borde väl det betyda att öppningen inte är vidöppen?
    *stannar*

• Anonym (Slapp)

Jo men jag får alltid in vatten när jag badar får ni andra tjejer det? Nej det är vel inte vidöppet men slappt ändå

• Anonym (Slapp)

Nån mer som är slapp som kan berätta hur det är om ni känner nåt om killen slaknar osv . Sen om ni blivit tightare ?

• Anonym (Bäckenbotten)
    Anonym (Slapp) skrev 2013-09-01 16:52:44 följande:
    Nån mer som är slapp som kan berätta hur det är om ni känner nåt om killen slaknar osv . Sen om ni blivit tightare ?
    Du verkar inte va så intresserad av att träna upp musklerna?

• Anonym (Slapp)

Någon mer som har nå info om detta ? Kan man mäta på nå vis om man är slapp ?

• Anonym (kulor)

Haha ts, lyssna nu på råden du fått!

• Anonym (Slapp)

Jag lyssnar på råden men det visste jag redan . Vill mer veta om det är vanligt att vara så slapp så killen slaknar och om någon mer har erfarenhet av det ?

• Anonym (eh)

Killen slaknar inte för att du är slapp utan av nervositet eller liknande

• sextiotalist

Nej, jag får inte in vatten när jag badar, jag är 50+. Ja, jag känner av min sambo.

Om det är som du beskriver, så borde du söka en gynekolog, för jag har aldrig, då menar jag aldrig, hört talas om en kvinna som fått in vatten när hon badar 

• Anonym (Bäckenbotten)
    sextiotalist skrev 2013-09-02 17:46:58 följande:
    Nej, jag får inte in vatten när jag badar, jag är 50+. Ja, jag känner av min sambo.

Om det är som du beskriver, så borde du söka en gynekolog, för jag har aldrig, då menar jag aldrig, hört talas om en kvinna som fått in vatten när hon badar 
    Skämtar du?

Jag har fått in vatten några gånger. Man märker det först efteråt när vattnet åker ut, kan vara när man badat klart och klätt på sig. Detta hände mig när jag var yngre och inte ens hade haft sex. Har aldrig haft problem med att vara slapp.

Till TS: Om du inte känner av sex och är orolig för att vara slapp så är det väl den upplevelsen som räknas? Spelar det någon roll om andra på FL har samma problem? Du kommer inte ta skada av att träna upp bäckenbotten, oavsett om du är slappare än medel eller helt normal. Varför inte testa och se om det hjälper, både slappa och helt normala kan få ett bättre sexliv på det sättet.
Svar på tråden Slapp mellan benen känner knappt nåt vid sex hur är det för er andra?