Söker tjejkompisar i Uppsala
Jag finns också! Snart 40 med en son på 5 varannan vecka. Söker både nya vänner till mig själv men även kompisar till mitt busfrö :)
Jag finns också! Snart 40 med en son på 5 varannan vecka. Söker både nya vänner till mig själv men även kompisar till mitt busfrö :)
Det är oftast svårt att få till möten till en början. Jag är en varannan vecka morsa vilket är både på gott och ont :)
Vi kanske kan börja med något enkelt, som kaffe hos någon? Eller lugnare lekpark?
Hej på er!
Jag har min son i helgen och funderar på att göra en utflykt på söndag. Är ganska sugen på tekniska museet i Stockholm, eller Naturhistoriska. Någon som kanske vill följa med?
Hej! Har sonen i helgen, vi har ridskola mellan 12-13 på lördag annars väldigt oplanerat. Vi hittar gärna på nått :)
Vill ni ses på en fika på förmiddagen? Kanske lekpark eller nått liknande? Sonen har ridskola kl 12 och vi kommer åka till min gamla pappa efteråt, men vi ses gärna innan på förmiddagen (om ni vill såklart) :)
Ledsen att jag inte svarade! Nackdelen med delat boende och vårdnad är att födelsedagskalas kan dyka upp helt oväntat och oannonserat :(
Hej!
Sonen åker iväg till Finland imorgon så jag är "barnfri" fram till tisdag nästa vecka. Fikar gärna men jobbar på dagarna fram till 16, vad har ni i tråden för helgplaner?
Superbra förslag med Facebook grupp tycker jag!
Tar gärna en promenad eller tränar på Friskis! Någon som är sugen på promenad och kanske en lunch på söndag förmiddag?
Hej!
Ikväll tänkte jag och en kompis + hennes syster äta middag och sen ta en sväng på byn.
Imorgon tar jag som sagt gärna en promenad på förmiddagen (eller träna på Friskis) innan 14! Har en yogakurs som pågår hela helgen - sjukt jobbig!
Vem som helst är välkommen att följa med på allt ovan :)
Hehe ja det är inte uppmuntrande alls! Jag tror jag smyger till Friskis en sväng innan sista yogalektionen.
Jag kan verkligen rekommendera Ashtanga Yogas nybörjarkurs, jättebra!
Jag fikar gärna! Dock jobbar jag till 16, har barnet också. Annars kan jag tänka mig en lunch på Gränby också :)
Jag är på! :) Tar gärna Gränby, lätt att parkera .
Sandra: så ledsen! Har två killar på mitt jobb som går och skvallrar om hur jag sköter mitt jobb. Är jag borta mer än "lovligt" (säg 10 min) så skvallrar dom för chefen och jag får skäll. Dom själva däremot missköter sig extremt! En av dom tog 1,5 timme lunch idag.
Mitt jobb ligger väldigt nära Ikea, så där skulle man kunna luncha om någon har lust.
Nästa vecka har jag inte min son, då är man mer flexibel (plus att skvallerbyttorna jobbar kväll då)
Sus: jag jobbar på Thermofisher inne i buisness park. Utkanten av Fyrislund kan man väl kalla det för :)
Jag har ingen bil imorgon på lunchen (ska på service) så jag får hålla mig på jobbet. Däremot hade jag tänkt att gå och träna på Friskis vid 17-tiden om nån vill med.
Jag har en vissen matlåda idag, men imorgon om nån vill?