• Sus90

Söker tjejkompisar i Uppsala

Synd att det inte finns samma intresse att träffa andra i samma stad i andra trådar som det fanns här! Jag är inte ensamstående men har försökt dra ihop nått i en annan Uppsalatråd då jag har så få vänner här... Jag blev tidigare i år bränd av mina enda mammavänner och det blev väldigt ensamt efter det.

Om ni inte tar illa vid er är jag gärna med här ändå. Säg till annars, det är lugnt!

Jag är 24 år, har en ettåring, bor i Kvarngärdet. Jobbar och tar för tillfället med sonen till jobbet då han inte börjat förskola ännu.

• Sus90

Tack! :)

Jag ses gärna, om jag inte måste jobba då förstås.

• Sus90

Tyvärr! I helgen har jag massa saker att göra och idag är jag hemma med förkyld son. Hoppas på fler sånna här intiativ :)

• Sus90

Hej! Verkar inte som intresset är så stort men jag ses gärna på lördag :)

• Sus90

Så kul! Jag och sonen har ju absolut inga planer alls på lördag så vi kan när som och aktivitet spelar egentligen heller ingen roll. Träff, utflykt m.m. jag är öppen för förslag :)

• Sus90

Insåg faktiskt idag att förmiddan passar bäst för oss också :)

Vad sägs om 4H-gården i Gränby? Går ju att fika inne på gränby centrum efteråt om man också vill det.

• Sus90

Jag är som tidigare skrivet intresserad av att ses när jag får tillfälle :) Men förra helgen var det ju tyvärr ingen som kunde eller ville.

Nån som är intresserad av att promenera eller träna ihop då? Jag går på friskis väderkvarn.

• Sus90
    julitrean skrev 2014-10-18 14:38:21 följande:

Hej!

Ikväll tänkte jag och en kompis + hennes syster äta middag och sen ta en sväng på byn.

Imorgon tar jag som sagt gärna en promenad på förmiddagen (eller träna på Friskis) innan 14! Har en yogakurs som pågår hela helgen - sjukt jobbig!

Vem som helst är välkommen att följa med på allt ovan :)

Jag tänkte ta en promenad med barnvagnen men vet inte vilken tid ännu. Antingen på förmiddagen innan lillen ska käka lunch eller efter lunch när han ska sova. Hänger gärna på!
  • Sus90

Usch, vädret känns inte så lockande att gå ut i längre.

Svar på tråden Söker tjejkompisar i Uppsala