Inlägg från: mbjorken |Visa alla inlägg
  • mbjorken

BF Maj 2014

Hoppar in här, plussade igår o väntar andra barnet! 4+0 nu.

Bf 23 maj =)

• mbjorken
    Längtan till dig skrev 2013-09-14 12:16:02 följande:
    Jag vet..och man letar själv på tecken och tar test 100 ggr ungefär. Men du får se det positivt om du inte mår dåligt :D
    Ja jag får väl göra det I guess ;) känner ju faktiskt lite drar nere i magen ibland så :) alltid nåt ;) men skulle inte ha nå emot att brösten skulle vilja bli lite större hahaha
  • mbjorken
    Naniismamma skrev 2013-09-14 13:45:41 följande:
    Glömde gratta allihopa i förra inlägget ^^. Grattis till alla plus :D har ni någon önskan om vilket kön?? (Även om man blir glad vilket som sålänge de e friskt) Hur har ni tänkt berätta för blivande mor o far föräldrar? O ni som berättat. Hur gjorde ni :)
    Jag kan inte bestämma mig om vilket kön jag helst vill ha... har en dotter innan men vet faktiskt inte vad jag helst vill ha. vi kmr bara berätta för hans föräldrar men det blir bara o berätta för det känns inte så speciellt i hans familj eftersom att tre av hans syskon väntar barn nu.. :P men mina föräldrar väntar vi med tills kub testet :) då blir det att sätta en body på dottern som det står "blivande storasyster" på ;)
  • mbjorken
    Valgma skrev 2013-09-14 16:59:25 följande:
    Ni som bestämt er för att göra kub.  Blir ni erbjudna att göra eller får ni stå för kostnaden själv? Jag fyller 33 i oktober och här blir man erbjuden att göra det från 35 år. Vi funderar på att göra det, men har inte riktigt bestämt oss. Känner mig som en dålig människa som funderar på att göra det. Jobbig tanke. ska ringa och prata med min BM till veckan så att vi kan få en tid och rådgöra med henne.
    Varför känner du dig som en dålig människa för att du gör kub? jag var 19 när ajg gjorde kub o kommer vara 21 nu o tänkte göra det igen. mest för att se så den lever
  • mbjorken

Här är man liiite öm i brösten ibland, kom mjölk ur tutten i förrgår, trött, drar i magen, svullen som sjutton, inte så jätte trött o kissnödig än dock.. alla symptom förutom dragen i magen kom igår ;)

• mbjorken
    2/5 BeatrixKiddo - 2:a barnet 
      4/5 Snusann - 2:a barnet 
      6/5 Naniismamma - 3:e barnet 
      6/5 0fia - 3:e barnet 
    10/5 Msma77-4:e barnet 
    11/5 Q13 - 1:a barnet 
    13/5 Längtan till dig - 1:a barnet 
    13/5 Lenafena - 2:a barnet 
    15/5 sowe81 - 2:a barnet 
    15/5 sissi81- 3:e barnet 
    16/5 Cliine DJ - 2:a barnet