BF Maj 2014
Fick avslag även pä överklagan gällande grav.peng. så de blir att jobba ända fram.... när ska man gå hem... sem. Eller f dagar... hmhm v 31 i morn :)
Fick avslag även pä överklagan gällande grav.peng. så de blir att jobba ända fram.... när ska man gå hem... sem. Eller f dagar... hmhm v 31 i morn :)
Hoppas allt är bra med er ... väntar så på vår tredje skatt... bf 7 maj... så får gärna bli nu =)
Ja allt är ju redo så bara bebis kvar. Var på mvc idag för extra koll med blodtrycket, allt var ok. :) Bebis har kommit sig längre ner... ;) men annars är allt som vanligt.
Försöker få bebisen att förstå att de är dags, har bf på onsdag 7 maj. Men bebis är redo, ligger långt ner o fixerad. Men har gått över med mina två tidigare barn (5 dagar båda två), tänkte vi kunde prova o få tidigare den här gången. :) Jag går på extra kontroller på grund av högt blodtryck... men jag känner mig ok.. väldigt tung, trött... Vi längtar så för att få möta vårt tredje mirakel!
V 39+1 o magsjukan är på besök hos en av grabbarna :/ inte ok
Min första fl gick ganska fort... starka värkar vid 23, åkte in 00 han är född 04.48 farmor passar vårt sjuka barn idag, blev bara en kräkning inatt kl tolv. Så jag tvättar o vädrar... ska sanera rum när mannen kommer hem...
Ingen mer sjuk än så länge, hoppas de håller sig borta!
Veckans mvc besök avklarat v 39+5. Bebisen är väl fixerad... blodtrycket är gränsfall 145/ 95. Hjärtljud 124, järnvärde 152... så nu kan väl bebisen komma! Vi är redo
10 maj kl 02.11 föddes vår tredje gosse. 3380 g o 50 cm lång...helt perfekt. Återkommer med bild o mer info ...