Inlägg från: Anonym (Halvimpotent) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Halvimpotent)

Min sambo är impotent

Anonym (Samma) skrev 2022-07-08 09:21:42 följande:
    Jag har exakt samma erfarenhet. Bristen på stånd gjorde att jag backade efter några månader. Insikten att jag aldrig skulle få knulla gjorde att förälskelsen jag kände dog. I övrigt var det en bra man och jag förstod det var en biverkan av läkemedel. Men han sa inte ett ord någonsin om någonting. 
    Hade du varit lika avståndstagande om problemet inte hade varit helt definitivt? Det finns ju grader i helvetet menar jag. Man kanske kan få upp den ibland, ibland inte. Ibland kan erektionen vara svagare och så vidare..

Hade det fungerat för dig?
  • Anonym (Halvimpotent)
    Anonym (Samma) skrev 2022-07-08 10:06:49 följande:
    Nej inte i ett helt nytt förhållande. Om det skett i ett etablerat förhållande där vi var kära i varandra hade jag reagerat annorlunda. Om det t.ex var min man under de 25 åren. Men i det här fallet uteblev den första galna, härliga tiden när man inte kan låta bli varandra och ett förhållande startar. Mina känslor fördjupades inte. Det har kanske inte funkat ändå men jag tappade intresset. Jag väntade på att han skulle ta upp det men inget hände och jag vågade inte. 
    Jag kan väl förstå dig till viss del. Men känner ändå för killen, det är tungt psykiskt att misslyckas med detta.Obestämd
  • Anonym (Halvimpotent)
    Anonym (Samma) skrev 2022-07-08 11:08:43 följande:
    Han kunde få orgasm om jag sög (mjuk ändå) men att knöla in den i mig var omöjligt. Vi provade en gång men jag tycker det var pinsamt för oss båda. Så jag fegade ur och avslutade relationen. 
    Stor igenkänningsfaktor Obestämd det är så tråkigt att ska behöva bli så här.
  • Anonym (Halvimpotent)

Hade det varit jag så hade du fått skaffa en älskare om du ville det. Men det är klart man vet aldrig var sånt slutar.

Du kanske blir kär i älskaren, det har hänt förr. Men ändå, kanske värt att prova.

Svar på tråden Min sambo är impotent