Min sambo är impotent
Jag är 60 år och har inte hjärtproblem verkar det som men har ibland svårt att hålla ståndet. Jag har penetrerande sex och det funkar bra 9 ggr av 10. Ibland slaknar den men det är för det kan vara nåt som skaver eller att jag blir nervös över att den ska slakna - och då slaknar den. Om kvinnan tar det lugnt och vänder på sig och jag får samla mig lite och vi smeker varandra utan KRAV så blir den hård igen och då fortsätter vi samlaget. Mycket handlar om den mentala biten. Kåtheten och lusten måste börja i skallen och har jag bekymmer på jobbet/med barnen så har jag inte lusten och då blir ståndet därefter. Däremot, gör hon nåt oväntat och ex. tar den i munnen då blir jag hård direkt. Kan räcka med att hon börjar pilla på kuken...då kan jag fokusera om.
De blå pillren har jag men mest för backup. Sällan jag använder nån sån.
Det jag kan läsa i tråden är att kvinnor vill prata om mannens impotens/svårigheter och det är bra för mig att höra. För min del har jag pratat om det - om hur jag fungerar. Hon accepterar och anpassar sig. Jag kan tänka mig att alla män vill inte prata om det. Det kanske leder till att de måste banta, motionera, sluta dricka.