Inlägg från: WithLove |Visa alla inlägg
  • WithLove

Gillar Britax Affinity jättemycket! Nån som vet nåt?

Vi hämtade hem våran Britax Affinity i helgen :) Känns som en kvalite vagn, lätt och smidig.

Min bror fick barn för 4 veckor sen och dom har också köpt en sån och verkar vara väldigt nöjda med den :)

• WithLove
    Blixtpatrullen skrev 2013-09-09 18:23:21 följande:
    Kul! Återkom gärna när ni testat den lite med en recension. Det enda som personalen i affären sa som var negativt var att den har ganska små framhjul vilket kan göra den svår att köra i snö vilket iofs är jobbigt. Men å andra sidan bor vi i centrala Göteborg så det bör inte vara något större problem.
    Vad tog ni för färg?
    Jaha, det hade jag ingen aning om. Hoppas det inte snöar så mycket iår :D
    Viktigaste för mig var att jag ville ha en smidig vagn, inte för stor (är inte så stor själv, 158 cm ca 49 kg i vanliga fall). Och sist men inte minst vagnen, vikten på vagnen.

Vi valde black thunder, alltså svart färg :) Vilken färg gillar ni? När ska ni ha barn?

Jag återkommer med recension, vi är beräknade till sista sept.
  • WithLove

Lila är fin, men det kan bli svårare att sälja en lila vagn. Den röda är rätt fin också.

Det blev svart chassi för oss, vit chassi gillade jag inte alls.

• WithLove

Jag har kört min på vintern och det har funkat bra. Det har dock varit en mild vinter. Vet dock inte om det finns vinterhjul att köpa till.

Britax har för övrigt blivit uppköpt av Brio.

Svar på tråden Gillar Britax Affinity jättemycket! Nån som vet nåt?