• Med Lem

sambon doggar

För min del så hade jag kastat ut en sån sambo. Direkt. Hade hon frågat är det möjligt att jag skulle gått med på det under begränsande villkor.

Respektlöst är bara förnamnet. Riskfyllt är det också.

Men.... kan det verkligen vara så? Långsvansat med hår?

• Med Lem

För min del så hade jag kastat ut en sån sambo. Direkt. Hade hon frågat är det möjligt att jag skulle gått med på det under begränsande villkor.

Respektlöst är bara förnamnet. Riskfyllt är det också. Smaklöst och asocialt. Samt lite korkat. 0 av tio möjliga poäng för social kompetens.

Men.... kan det verkligen vara så? Långsvansat med hår?

• Med Lem
    Pusselbiten skrev 2013-09-01 21:54:14 följande:
    Dogga?

Man ger sig ut på "typisk hundpromenad" och går till särskilt ökända ställen där man knullar okända.

Från början ingick risk, dvs inga skydd.

Den viktigaste drivkraften var ursprungligen att man visade förakt för sin partner. Motbjudande variant av swinging.
  • Med Lem
    Kickan04 skrev 2013-09-02 20:25:33 följande:
    Fore the notes: Dogging innebär inte nödvändigtvis oskyddat sex !!

Varför drar du den slutsatsen? Utgår du ifrån dina egna (o)vanor?

/K
    Ursprungligen var det så; oskyddat ingick i spänningen kring dogging. Dogging är fortfarande den minst skyddsbenägna varianten av sex med okända. I UK är det i alla fall så.
  • Med Lem

0

Anonym (lurad) skrev 2013-09-03 19:04:31 följande:
    De e både kränkande o tändande.. hade hon frågat mig hade jag nog åkt med henne.. men vi ska testa ihop. .

Jag tycker att du ska kräva rejäl kompensation. Typ att hon är enbart marktjänst medan du sätter på 150 okända slampor.
Svar på tråden sambon doggar