• Anonym (Ledsen)

vanligt att killen inte kommer?

Är dä vanligt att killen inte kommer?

Det känns som att jag har våldtagit killen jag just hade sex mä.. Vi låg och höll om varandra och jag va kåt så styrde så vi hade sex.. Han knullar en stund å frågar, "kom du?" Jag svarar ja och då slutar han och kliver av utan att komma själv.
    Jag frågar om jag kan göra något för honom han svarar "nej, vet att jag inte kommer kunna komma nu".

Jag mår skit nu rent ut sagt.. Jag känner mej fruktansvärd och äcklig. Känns som att jag tvingade honom att ha sex med mej.
    Är detta vanligt? Att killen inte kommer?!

• Svar på tråden vanligt att killen inte kommer?
  • Whitetrash86

Aldrig varit med om det.

Alla killar jag varit med har alltid sett till att jag kommer 1 gång först innan dom kommer. 

• Anonym (ja)

I början av relationen med min man kom han inte alls, han var nervös plus att vi hade kondom så det gjorde väl det hela tillsammans. Så jag tror inte det handlar om kåthet utan om andra saker. Han kan fortfarande ha svårt att komma om han är trött eller så, så jag har verkligen fått lära mig att det inte är självklart med orgasm varje gång för en kille. Det där med kondom har dock ingen påverkan längre, han får kondom med den på också numera.

• Nallet

Själv brukar jag ha svårt för att komma de 1-2 första gångerna med en nye tjej och jag antar att det varierar.

Måste vara bekväm med personen jag är med innan det funkar ordentligt.

Om det är vanligt eller inte har jag ingen aning om. 

• Anonym (Ledsen)
    Whitetrash86 skrev 2013-09-01 22:17:59 följande:

Aldrig varit med om det.

Alla killar jag varit med har alltid sett till att jag kommer 1 gång först innan dom kommer. 

Precis så jag alltid också haft det.. Så känns ju jätte jobbigt det här, och svårt att inte ta det personligt!
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (ja) skrev 2013-09-01 22:18:49 följande:

I början av relationen med min man kom han inte alls, han var nervös plus att vi hade kondom så det gjorde väl det hela tillsammans. Så jag tror inte det handlar om kåthet utan om andra saker. Han kan fortfarande ha svårt att komma om han är trött eller så, så jag har verkligen fått lära mig att det inte är självklart med orgasm varje gång för en kille. Det där med kondom har dock ingen påverkan längre, han får kondom med den på också numera.

Tack för ditt svar!

Mår bättre av att höra att det faktiskt kan vara så för fler.. Tycker väldigt mycket om den här killen och får dåligt samvete och känner mej äcklig och otillräcklig på samma gång! :(
  • Anonym (En till)

Mitt ex kunde ha svårt ibland men jag såg inget riktigt samband med nåt. tyckte ärligt det var lite trist fast jag förstår att det är så för en del. sexet kan ju vara bra men jag saknar oftast nåt när det blev så. min nuvarande är mer som nästan alla tidigare alltså vinst varje gång typ. förstår nu att jag saknade det mer än jag trodde. jobbigast var att man tänkte på det så det nästan alltid fanns en massa tankar istället för att bara köra på

• Whitetrash86
    Anonym (Ledsen) skrev 2013-09-01 22:42:53 följande:
    Tack för ditt svar!
    Mår bättre av att höra att det faktiskt kan vara så för fler.. Tycker väldigt mycket om den här killen och får dåligt samvete och känner mej äcklig och otillräcklig på samma gång! :(
    Prata med honom om det!
    Säg hur du känner dig när han gör det på det där viset. Att han inte vill komma i dig/har svårt att komma är 1 sak. Men att mer eller mindre kasta sig ifrån dig så fort du kommit är ju bara elakt. 
  • Anonym (Anonym666)

Har du någon aning om ifall du har en vältränad slida? Alltså om du är trång? För om man är slapp där nere kan en kille ha svårt för att komma pga friktionen är för lite...

• Cheeses
    Whitetrash86 skrev 2013-09-01 22:17:59 följande:
    Aldrig varit med om det.

Har inte du sagt att du har oerhört svårt att komma vid sex och/eller att du aldrig kommit vid sex?
  • Whitetrash86
    Cheeses skrev 2013-09-28 15:04:57 följande:
    Har inte du sagt att du har oerhört svårt att komma vid sex och/eller att du aldrig kommit vid sex?
    Jo det har jag sagt. Lite luddigt kanske... jag har jätte svårt att få en sån där orgasm som pratade oss i den trådarna speciellt om det bara handlar om vaginal penetration. Men jag har alltid fått små orgasmer.
    Iaf, killarna jag har varit med har alltid sett till att jag fått mitt (om man säger så) innan dom går vidare med att själv komma.

Men har aldrig hört en kille som kastar sig av en tjej så fort hon har kommit, måste ju kännas fruktansvärt förnedrande. Det måste ju vara något att han tycker det är avtändande att en tjej kommer... men då säger man väl det? 
Svar på tråden vanligt att killen inte kommer?