• Anonym (Låtsasmamman)

Polisanmäld och familjerätten är inkopplad!

Jag har nyligen flyttat ihop med min pojkvän som har en liten flicka på 6 år och allting går jätte bra hos oss förutom att en annan kvinna har burit min pojkväns barn i magen och nyligen fött men hon VÄGRAR svara i telefonen och hon är spårlöst borta , inget som helst uppdatering på hennes Facebook eller någonting. Med andra ord så har hon fött utan att berätta det för min pojkvän och nu har hon säkert tagit barnet med sig någonstans. Jag menar hur kan man göra så? Visst jag och min pojkvän vi bråkade väldigt mycket om varför han inte använde skydd o massa men jag sa till han igår jag bryr mig absolut inte om vad som hänt mellan dig o henne jag tänker på barnet ! Ett barn har alltid rätt till sina föräldrar ! Plus att jag sitter i en väldigt tuff sits också eftersom en del av mig vill bara ta mitt pick o pack o sticka eftersom jag känner mig värdelös som låtsasmamma ibland till hans 6 åriga dotter även fast hon säger att hon älskar mig o kallar mig för mamma ibland. Hela den här situationen har verkligen tärt på vårat förhållande jag menar ett barn ska ju vara något fint vackert. Inget som driver en familj isär. Jag berättade också för honom att jag bryr mig absolut inte heller om att det inte är min nyfödda son men jag ska finnas här för hans skull som han vore mig egna så som jag gör med hans dotter. Enligt mig själv så ska min pojkvän vara väldigt glad över att jag är så förstående som jag är och att jag tar hand om hans dotter som hon vore min egna. Jag älskar honom och jag älskar hans dotter men den här andra kvinnan håller på o särar på oss utan att hon vet om det. Jag vet inte vad jag ska göra längre ..

• Svar på tråden Polisanmäld och familjerätten är inkopplad!
  • Anonym (Bina)

Jag hänger inte med, vem är polisanmäld och varför?

• Eterisk

Allt går jättebra hos er? Det påståendet går dåligt ihop med resten av din text.

• h8him

Hon har alltså nyligen fött barn och pappan har polisanmält henne för att hon vill vara ifred och vägrar prata med honom just nu?

• Anonym (Låtsasmamman)

Oj jag läste hela saken nu haha förlåt det låter jätte förvirrad. Mamman är polisanmäld för att hon har försvunnit o familjerätten får inte tag på henne och hon vägrar svara i telefon eller på sms. Hon har också försvunnit från där vart hon bodde förut.. Med barnet..

• h8him
    Anonym (Låtsasmamman) skrev 2013-09-02 18:46:12 följande:
    Oj jag läste hela saken nu haha förlåt det låter jätte förvirrad. Mamman är polisanmäld för att hon har försvunnit o familjerätten får inte tag på henne och hon vägrar svara i telefon eller på sms. Hon har också försvunnit från där vart hon bodde förut.. Med barnet..
    Handlar det om det 6-åriga barnet som du skrev om, eller har hon och pappan en bebis och när föddes den i så fall?
  • Anonym (Låtsasmamman)

Hon har försvunnit med det nyfödda barnet. Min pojkvän och mamman till nyfödda barnet har bråkat väldigt mycket innan hon födde och nu är hon helt spårlöst försvunnen och det tär verkligen på vårat förhållande att hon gjort såhär för han har ju rätt till barnet oavsett vad ..

• Anonym (Låtsasmamman)

Känns som jag får berätta hela saken om eftersom jag skriver som en kråka haha. Min pojkvän hade en flickvän förut som han va tillsammans med förut o hon råkade bli gravid och nu enligt folk som känner henne har hon fött min pojkväns barn och är helt spårlöst försvunnen svarar inte i telefon eller på sms och har försvunnit från hennes bostad. Men barnet. Familjerätten är inkopplad så som polisen. Känns bara helt sjukt att man gör såhär .. Det är inte samma mamma till 6 åringen som jag tidigare skrivit om utan det här är en helt annan kvinna.

• h8him
    Anonym (Låtsasmamman) skrev 2013-09-02 19:04:19 följande:
    Hon har försvunnit med det nyfödda barnet. Min pojkvän och mamman till nyfödda barnet har bråkat väldigt mycket innan hon födde och nu är hon helt spårlöst försvunnen och det tär verkligen på vårat förhållande att hon gjort såhär för han har ju rätt till barnet oavsett vad ..
    Varför får hon inte vara ifred ett tag? Varför har han polisanmält henne? Vad bråkar de om?
Svar på tråden Polisanmäld och familjerätten är inkopplad!