• LindaD

Fostervattensprov

Hej 
    Börja bli nervös som tusan hade dåliga kub värden visst nu e ja last gammal men ändå!!! Ska göra fvp om en vecka här i norrköping o ska få svar på fredagen nästa vecka nu till frågan få man reda på könet samtidigt som provasvaret? Sista fick ja de men de testet tog en v visst va 4 år sen.. men utvecklingen gå ju framåt... Tacksam för svar!  

• Svar på tråden Fostervattensprov
  • LindaD

oki så funkade de inte när ja bodde i småland.. då ringde man ner så fick man svar på allt dom skulle ringa mig här på fredag men läste nånstans att de ta längre tid att få svar på könet... 

• MrsC74

Vi fick säga till innan genom att fylla i ett papper om vi ville veta kön eller inte. Nu ville vi inte veta men annars hade de kommit med samma papper som svaret.

De gör olika i olika landsting. Detta var i Uppsala förra året.

• LindaD

ja behövde bara säga till... men frågan va ju om ja få könssvaret samma dag el om de ta längre tid ska ta fvp på tisdag o ska få svaret på fredag

• Signus87

Jag bor i Norrköping, när vi gjorde fostervattenprovet fråga de oss om vi ville veta könet. Gjorde provet på en tisdag och på fredagen kom brevet, där stod det vilket kön det var. Lycka till!

• LindaD
    Signus87 skrev 2013-09-09 20:02:24 följande:

Jag bor i Norrköping, när vi gjorde fostervattenprovet fråga de oss om vi ville veta könet. Gjorde provet på en tisdag och på fredagen kom brevet, där stod det vilket kön det var. Lycka till!

Oki tack för ditt svar ska göra mitt imån göra visst bara på tisdagar men de sa de skulle ringa
Svar på tråden Fostervattensprov