• prussiluskans

Planerar en femma <3

Någon fler som planerar en femma till sommaren 2014? 
    Jag är 32 år och har två pojkar o två flickor :)

Jag och min sambo har bestämt oss så jag tog ur min spiral i början på augusti. Väntar min mens nu på fredag men hoppas på et plus istället :)

Ska vi följas åt? 

• Svar på tråden Planerar en femma <3
  • Yoshii

Hejsan!
    Jag vill ha en liten femma. Men jag ammar ännu våran 7 månaders så min kropp har inte velat komma igång igen och gör väl antagligen inte det förens jag har slutat amma som förra gången :)

• prussiluskans

Jag får hoppas på en femma i juni istället, har fått missfall idag!! Plussade i onsdags!! Men vi får kämpa på

• Yoshii
    prussiluskans skrev 2013-09-07 21:25:59 följande:
    Jag får hoppas på en femma i juni istället, har fått missfall idag!! Plussade i onsdags!! Men vi får kämpa på

Åh nej vad tråkigt
  • Lejoninna77

Usch,vad tråkigt med ett missfall!! Har själv haft ett MA 2010 :(   Jag vill gärna följas åt,jag har 6 barn,är 36år och vi har nyss börjat försöka oss på en 7:a :)

• EllisBell

Hur har ni råd och tid med så många barn? Vi har tre och jag tycker att det är jättetufft att få tid att prata i lugn och ro med var och en, göra läxor, vara med på fotboll, i stallet etc. Och inte är det billigt heller att resa med flera barn och se till att de har ordentliga kläder för alla säsonger osv...

• prussiluskans

Nej har man inte tid o pengar kan det va svårare. Här planeras det väldigt mycket och vi ser alltid till att barnen får egentid, läxor gör vi medan middan lagas, jag jobbar inte heltid men det gör mannen. Barnen har en aktivitet var och på söndagarna hittar vi alltid på något tillsammans, badar, åker skidor, bowlar eller något annat roligt.

• EllisBell

prussiluskans: Ja, kanske lite lättare om inte båda jobbar heltid...

Svar på tråden Planerar en femma <3