Vantrivs så otroligt på jobbet! Hjälp!
Jag vantrivs så otroligt på mitt extrajobb. Har stark ångest innan och går med gråten i halsen och en klump i magen till jobbet. På lunchrasten håller jag på att börja gråta. Till och med kunderna ser att jag är ledsen. En kund frågade mig, när jag stod i kassan, om kunden innan sagt något elakt för att jag såg så ledsen ut! =(
Jag skulle jobbat i helgen, men sjukskrev mig. Chefen vart sur och undrade om hon skulle hitta en ersättare för mig? Ja det måste du ju göra då jag är sjuk sa jag då. Sen så sa hon med en elak ton att jag får ju svara när de ringer eller ringa tillbaka (om jag inte kunnat svara) om jag är intresserad av att jobba. Jag brukar svara eller ringa tillbaka när de ringer/har ringt, men har mått dåligt på sista tiden och har blivit 2 gånger nu att jag inte gjort det. För oftast så vill de ha någon som hoppar in samma dag och kan jag inte hoppa in så ringer jag inte tillbaka.
Och nu har jag ännu mer ångest för att jobba då chefen är sur på mig också. Ska jobba hela helgen nu som kommer och har ångest redan nu för det! Ska till läkaren i veckan för att jag känt mig trött och så (antar att det beror på mitt extrajobb som jag vantrivs med). Vill att läkaren ska sjukskriva mig och om hon inte gör det så vill jag ljuga och säga att jag vart sjukskriven av läkaren till chefen. För jag kan bara inte jobba i helgen! Hur ska jag göra?!