• Anonym (TS)

Är du snygg naken?

Är du snygg naken? Driver du det motsatta könet till vansinne?

• Svar på tråden Är du snygg naken?
  • zeraff

Ahahaha! Nej, det är jag verkligen inte. Lär aldrig få ligga igen.

hen
  • PrinsessanLeia

Ja jag försöker vara diskret. Inte alltid så lätt. För dig är det väl ännu svårare som har ett tredje ben. Går det att förklä det till käpp?

Elmocco skrev 2014-01-02 00:05:27 följande:
    Visst är det så, men sssssssssschhhhh....lite ödmjukhet och tystnad här om jag får be damen om det, annars flyttar väl helkroppstrådsfolket tråden hit bara för att bevisa motsatsen.

• Elmocco
    PrinsessanLeia skrev 2014-01-02 00:14:42 följande:
    Ja jag försöker vara diskret. Inte alltid så lätt. För dig är det väl ännu svårare som har ett tredje ben. Går det att förklä det till käpp?

Bra där, innan den stora massan får tag på en. Lättare att slänga den över axeln, gör inte alla det?
  • HannaS86
    HannaS86 skrev 2014-01-02 00:08:08 följande:
    Jag skulle vilja svara till och från. Jag själv är inte helt nöjd men de jag ligger bred brukar vara attraherade av mig och berömma min kropp. Man är alltid sin hårdaste kritiker. Jag är nöjd med mina muskler men är missnöjd med att jag har för mycket underhundsfett så man inte ser dem tillräckligt väl ;)

*med

Märks ju att jag är lite skadad av att vara gruppträningsinstruktör inser jag när jag läser vad andra skriver haha.

Okej annars... Jag tycker att min rumpa är för stor men killar brukar berömma den så jag har lärt mig leva med den. Sen håller jag på att ta bort leverfläckar på rumpan och det ser lite skumt ut, det stör mig med, att den är typ prickig men det verkar som killar ser mer till formen än detaljerna, eller?

Brösten är jag öjd med. Fasta och bra form. Skulle ev kunnat vara lite lite större men då hade de å andra sidan varit ivägen mer så det fungerar jättebra som det är. Har ett fyrpack på morgonen när jag är intorkad men sexpack lär det aldrig kunna bli utan fettsugning :) Har smal mage men för stora lår och rumpa som sagt.

• PrinsessanLeia

Nja, om man vill se ut som Bib Fortuna så. Det kan nog väcka misstankar. (Antar att den är rätt grov) vet du vem Bib Fortuna är utan att googla har du min fulle respekt för alltid.

Elmocco skrev 2014-01-02 00:17:12 följande:
    Bra där, innan den stora massan får tag på en. Lättare att slänga den över axeln, gör inte alla det?

• Elmocco
    PrinsessanLeia skrev 2014-01-02 00:18:57 följande:
    Nja, om man vill se ut som Bib Fortuna så. Det kan nog väcka misstankar. (Antar att den är rätt grov) vet du vem Bib Fortuna är utan att googla har du min fulle respekt för alltid.

Yuuuueh, där dog min metafor i ärendet. Vet mycket väl vem det är, och någonstans får jag väl skylla mig själv.
  • PrinsessanLeia

Då åtnjuter du min fulla mentala respekt. Du är numera " inside the circle of trust" . Men sexig är hen inte (osäker om det framgår att det är ett hankön)

Elmocco skrev 2014-01-02 00:24:25 följande:
    Yuuuueh, där dog min metafor i ärendet. Vet mycket väl vem det är, och någonstans får jag väl skylla mig själv.

• Elmocco
    PrinsessanLeia skrev 2014-01-02 00:26:39 följande:
    Då åtnjuter du min fulla mentala respekt. Du är numera " inside the circle of trust" . Men sexig är hen inte (osäker om det framgår att det är ett hankön)

Tack så mycket men nej, det är omvänt. Du har skalat av mig all form av försök till att verka porrkung här. Från välhängd till att se ut att ha en sabla tarm på skallen, imponerad och erkänner mig besegrad.
  • PrinsessanLeia

Äh, vi är lätt snyggast ändå. Själv är jag lite mer kanelbullefrisyrtypen. Måste skaffa guldbikini snarast.

Elmocco skrev 2014-01-02 00:31:44 följande:
    Tack så mycket men nej, det är omvänt. Du har skalat av mig all form av försök till att verka porrkung här. Från välhängd till att se ut att ha en sabla tarm på skallen, imponerad och erkänner mig besegrad.

• Elmocco
    PrinsessanLeia skrev 2014-01-02 00:34:27 följande:
    Äh, vi är lätt snyggast ändå. Själv är jag lite mer kanelbullefrisyrtypen. Måste skaffa guldbikini snarast.

Absolut, då matchar vi med huvudbonader.
  • man6688

Klart man e... haha, tycker jag i alla fall

• Anonym (ja)

Ja, jag tycker jag har snygg kropp även när jag är naken. Men det är mest bara grannarna som ser den, nuförtiden.

Svar på tråden Är du snygg naken?