Är du snygg naken?
Är du snygg naken? Driver du det motsatta könet till vansinne?
Är du snygg naken? Driver du det motsatta könet till vansinne?
Ahahaha! Nej, det är jag verkligen inte. Lär aldrig få ligga igen.
Ja jag försöker vara diskret. Inte alltid så lätt. För dig är det väl ännu svårare som har ett tredje ben. Går det att förklä det till käpp?
*med
Märks ju att jag är lite skadad av att vara gruppträningsinstruktör inser jag när jag läser vad andra skriver haha.
Okej annars... Jag tycker att min rumpa är för stor men killar brukar berömma den så jag har lärt mig leva med den. Sen håller jag på att ta bort leverfläckar på rumpan och det ser lite skumt ut, det stör mig med, att den är typ prickig men det verkar som killar ser mer till formen än detaljerna, eller?
Brösten är jag öjd med. Fasta och bra form. Skulle ev kunnat vara lite lite större men då hade de å andra sidan varit ivägen mer så det fungerar jättebra som det är. Har ett fyrpack på morgonen när jag är intorkad men sexpack lär det aldrig kunna bli utan fettsugning :) Har smal mage men för stora lår och rumpa som sagt.
Nja, om man vill se ut som Bib Fortuna så. Det kan nog väcka misstankar. (Antar att den är rätt grov) vet du vem Bib Fortuna är utan att googla har du min fulle respekt för alltid.
Då åtnjuter du min fulla mentala respekt. Du är numera " inside the circle of trust" . Men sexig är hen inte (osäker om det framgår att det är ett hankön)
Äh, vi är lätt snyggast ändå. Själv är jag lite mer kanelbullefrisyrtypen. Måste skaffa guldbikini snarast.
Ja fast just nu är jag i lönnigaste laget..
Klart man e... haha, tycker jag i alla fall
Ja, jag tycker jag har snygg kropp även när jag är naken. Men det är mest bara grannarna som ser den, nuförtiden.