Inlägg från: Anonym (fy) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fy)

Gubbar som saknar självinsikt

Är i samma situation men nu har jag passerat 40.
    När jag var runt 20 var det alla möjliga gubbar som sprang efter mig.
    Irriterad till tusen blev jag och en viss incident på tex affären kunde förstöra hela min dag i ilska.

Sist för ca 2 veckor sedan var den en gubbe runt de 80 som nöp till mig hela tiden och frågade om vi skulle dansa 4 gånger. Var så nära att klappa till gubbslemmet men försökte behärska mig i det sista eftersom det är mot min moral att sopa till en åldrig.

På dejtingsajter blir jag kontaktad av MASSOR med gubbar runt 55-65 år.
    De ser inte ens bra ut och jag fattar inte vad de tror.
    Tror de verkligen att jag skall ta kontakt tillbaka?
    Fattar inte varför de inte kontaktar kvinnor i deras egen ålder? 
    Blir bara sur och blockerar dem.

• Anonym (fy)
    Anonym (n) skrev 2013-09-04 22:43:23 följande:

26 är ungt när det gäller 40-50 plussare som raggar på dem. 

26 är inte ungt för en 18 åring som tror att hon aldrig kommer bli gammal.

De flesta av oss vill inte ha gubbar.

TS, nästa gång en gubbe raggar på dig så säg "Du är faktiskt tillräckligt gammal för att vara min pappa." Om inte det biter, så säg att om han fortsätter trakassera dig så ringer du polisen.

Risken är ju att polisen skulle tycka det vore jobbigt att alltid bli totalt nerringd jämt eftersom det händer så ofta.

När en gubbe sträcker fram handen till mig och hälsar på tex en krog lägger jag armarna i kors bestämt och vänder surt ryggen till och tittar sedan på dem med avsmak. 
    Inte ens det hjälper.
    Nej de FORTSÄTTER!
    Jag menar hur tydlig skall man bli att man inte alls uppskattar deras sällskap?
    Ibland säger jag till och med till på skarpen och blir riktigt arg.
    Det kan hjälpa till slut men då har jag redan förlorat humöret och kvällen blir förstörd.  

Ibland hoppar någon snäll killkompis in och räddar situationen och går fram till gubben.
    Det är det bästa.
    Visst leder det till argumentationer dem emellan men efter en sådan grej brukar de bara titta sorgset på mig hela kvällen. Rätt åt dem!
    Om gubben bara vände på huvudet så finns det massor av andra kvinnor i hans egen ålder samt på hans utseendeskala som skulle passa honom bättre.      
    Man undrar ju om de är blinda. 
Svar på tråden Gubbar som saknar självinsikt