• emsa86

Tips på gratisboxar, gåvopaket, varuprover? :)

Som rubriken lyder, tips på gratisboxar och varuprover.
    Här har jag några:

Baby to be Gå in på www.babytobe.se och registrera dig, du kan sedan hämta ut din gravidbox på Apoteksgruppen.

Babyboxen med Pampers som huvudsponsor

Välkomstpaket ”Boken om dig”  från Goboken

Gå med i Liberoklubben och du får nyhetsbrev, rabattkuponger hem i brevlådan och du kan samla poäng från blöjpaketen och sätta in på ett poängkonto som du sedan kan handla gratis för i deras poängshop.
    Libero startväska
    – På de flesta sjukhus får du efter förlossningen en startväska som är fylld med bland annat blöjor, leksaker och babyolja – en fin väska med saker som du kan använda till din baby.
    Up&Go-paketet
    – när ditt barn är omkring fem månader får du ett gåvopaket med spännande saker till barnet.
    Skapa en profil gratis på sempers sida och du får bla rabattkuponger och olika varuprover hemskickat.
    Du kan även få en gratis vällinburk.
    Du kan beställa barnmatsboken gratis hos Semper.

Allt för föräldrars gravidpaket, Besök alltforforaldrar.se/gravidpaketet

Babybox till blivande föräldrar. Beställ det på www.babybox.se och hämta din Babybox i din närmaste Babyproffsen eller Barnens Hus butik, 3 månader före barnets födelse fram till dess att barnet är fött.

• Svar på tråden Tips på gratisboxar, gåvopaket, varuprover? :)
  • spelin
    lilla t 2015 skrev 2014-07-31 18:18:07 följande:

Har Apoteket någon babypåse?

Apoteket kronan har en som du kan hämta ut direkt i butiken bara du registrerar sig i deras klubb (gratis).

Apoteksgruppen har sin Baby to Be: babytobe.se

Båda fina innehåll, särskilt kronans.
  • Nånting

Liberoväskan, får man den av personalen på bb eller måste man fråga efter den?

• Virre1979
    Nånting skrev 2014-08-12 04:32:59 följande:

Den stod och väntade på sängen när vi kom till rummet, vet inte om det är så överallt dock.
  • spelin
    Nånting skrev 2014-08-12 04:32:59 följande:

Jag fick den på mvc vid nåt av de sista besöken innan fl (utan att fråga). Frågade inte om jag var medlem eller nånting.
  • Line85

När jag väntade dottern fick jag en blöjhink gratis någonstans, finns det än?

• elless

Apotek Hjärtat har också boxar nu. Beställes via hemsidan till valfritt Apotek Hjärtat och är gratis för medlemmar, gamla som nya.

MF v. 5+2 (20140506) I BF 20150208
  • Piika
    elless skrev 2015-01-29 10:00:46 följande:

Apotek Hjärtat har också boxar nu. Beställes via hemsidan till valfritt Apotek Hjärtat och är gratis för medlemmar, gamla som nya.

Tänkte bara skriva det att är man inte klubbmedlem så kostar den 349:- 

www.apotekhjartat.se/produkter/hjartats-babybox/ 
    If you can dream it, you can do it.-Walt Disney
Svar på tråden Tips på gratisboxar, gåvopaket, varuprover? :)