Stanna eller gå??
Jag och min partner har varit tillsammans i 5 år, har en dotter på 4. Ja och problemen är väll att jag känner mig utnyttjat och ledsen. Sex livet är helt dött, är väl ett år sedan sist och det är absolut inget hon vill prata om utan blir arg bara jag försöker prata med henne så det fungerar inte. Hon vill inte kompromissa något för min del känns det som, jag vill köpa hus men hon tycker det känns som för mycket jobb, och blir bara arg om jag nämner det med. Jag kompromissar gärna för hennes del, köpt två bilar, betalar i princip alla räkningar, flyttade från min hemort och lämnade allt. Jag vet inte vad jag ska ta mig till känns som det inte finns något kvar så fort jag bara vill mysa lite med henne och pussas eller kramas knuffar hon bort mig och blir arg. Vet inte vad jag gör för fel, är så fruktansvärt ledsen, vill ju ha någon som kan vissa att hon älskar mig och även kompromissa lite för min del. Känns så jobbigt när man har barn ihop så hur gör man, stannar man och biter ihop eller flyttar man???