Inlägg från: dfssdfsdfsdfsfdgdf |Visa alla inlägg
  • dfssdfsdfsdfsfdgdf

är ett rent och städat hem värt allt bråk och slitage?

Mandel skrev 2021-06-22 15:54:54 följande:
    Skaffar man städhjälp måste man också kolla upp vad som städas! X-maken skaffade städhjälp "sin" vecka och de tog bara fria ytor vilket innebar att jag fick se till att allt var undanplockat den veckan de kom...Jag var galet irriterad på det kan jag lova.
    lata människor brukar tyvärr ofta vara snåla, jag utgår från att du satte ner foten ordenligt Skrattande
  • dfssdfsdfsdfsfdgdf
    Mandel skrev 2021-06-22 16:04:08 följande:
    Tröttnade ju allmänt på hans brist på respekt för familjen, barnen, mig, oss och gjorde tydligen det mest kränkande en man kan råka ut för: jag valde att hellre leva i ensamhet istället för med en arbetsnarkoman/extrabebis.

Om jag i alla fall lämnat honom för någon annan, men föredrog ensamheten över honom. Det svider fortfarande ska du veta så han inte kan titta på mig efter dryga 2 år och han har ny sambo sedan drygt 1 år tillbaka...
    den bästa 'hämnden' är att gå vidare och vara lycklig och inte slösa tid eller tankar på det som varit dåligt

han däremot kan inte komma över det och är fortfarande arg på dig när han egentligen vet att det är han själv han borde vara arg på
  • dfssdfsdfsdfsfdgdf
    sextiotalist skrev 2021-06-22 16:16:19 följande:

Dagens trådlyft (15 år gammal tråd), men ämnet är nog däremot lika aktuellt då som nu.
    Jag skulle inte fixa att bo ihop med en pedant. Jag trivs bäst när det är lite småstökigt. 

få skulle klara av eller vilja bo med vare sig en pedant eller en skitgris, det bästa är ett mellanting
Svar på tråden är ett rent och städat hem värt allt bråk och slitage?