• stjarnfall992

Nyfiken på tjej

Hejsan! Jag är jätte nyfiken på tjejer! jag bor i hop med min sambo som är kille och jag älskar honom. Tänkte försöka få kontakt men någon tjej i samma sits. Hade varit skönt att få dela sina tankar med någon som vet hur det är.  Hör av er :) 

• Svar på tråden Nyfiken på tjej
  • Anonym (Du är inte ensam)

... Hade gärna delat tankar med dig

• stjarnfall992
    Anonym (Du är inte ensam) skrev 2013-09-07 21:00:45 följande:
    ... Hade gärna delat tankar med dig
    Skriv ett  meddelande  :)
  • Bettizzzz13

Är också nyfiken på tjejer

• Anonym (Nyfiken på tjejsex!! ;))

Jag är en tjej/kvinna som är singel, men kan ev tänka mig att hjälpa dig att utforska området tjejsex ;)

• Anonym (Bi)

Testa flörta med en tjej så ser du hur det känns. Det gjorde jag när jag var i "nyfiken" stadiet.

• Lkorpijovi

skriv ett meddelande om du vill. Lyssnar gärna på dina tankar och hjälper dig med den erfarenhet jag har

• Anonym (Spännande)
    stjarnfall992 skrev 2013-09-06 14:12:58 följande:
    Hejsan! Jag är jätte nyfiken på tjejer! jag bor i hop med min sambo som är kille och jag älskar honom. Tänkte försöka få kontakt men någon tjej i samma sits. Hade varit skönt att få dela sina tankar med någon som vet hur det är.  Hör av er :) 
    Samma här, har också sambo som jag älskar men är och har alltid varit lite nyfiken på tjejer :)
  • Hermione Granger

är det nån som varit nyfiken och tänkt prova men backat ur i sista stund? Jag har varit nyfiken i många år men trängt undan tankarna och aldrig gjort nåt åt saken. Hade en kollega som jag misstänker var intresserad men är inte ehlt säkert och det blev aldrig nåt

• Anonym (tänkt i flera år)

Jag har funderat över tjejer i flera år o för två år sedan så hade jag sex med en tjej som jag känner lite. Vi har killar båda två så de gjorde

att de inte kändes helt ok men själva tjejsexet var jättehäftigt! Testa! Du kommer inte dö av det. Kändes dock som att bli av med en andra oskuld haha

Svar på tråden Nyfiken på tjej