• sommarbarn88

Svårt att bli gravid-Flera?!

Hej. Får man hoppa in här. Jag e 25 å sambon 29. Vi har försökt i fem år. Har lätt pco säger dem. Har dock aldrig fått till en riktig utredning utan har bara blivit pumpad med medicin känns de som. Har genomgått flera misslyckade ivf å så kämpar jag som många andra med vikten. Lyckades gå ner 13 kg på tre månader förut. Men nu efter alla mediciner står de still. Å jag tror inte vi orkar med nån mer ivf.

Har som ni många mil till min familj. 60 närmare bestämt. Humöret går upp å ner å hoppet dalar för varje mens som kommer. Har väldigt oregelbunden mens tyvärr. Kram till er

• sommarbarn88

Näe har ingen regelbunden mens. Som nu t.ex. har inte haft mens sen 10 juli... de e väl drygt 70 dagar sen... suck. Jag försöker träffa min familj en gång i månaden (tack sas för era ungdomsbiljetter på flyget). Min familj å mina vänner e mitt stora stöd å stöttepelare.

Har försökt stressa ner mer nu än vad jag gjort tidigare. Å röra på mej mer. Nu har vi köpt hus så kanske för ett tag att tankarna på barn inte blir lika intensiva även om hela kroppen skriker efter att bli mamma. Har även börjat gå till en naturläkare nu så vi får se ifall han kan hjälpa mej på nåt sätt.

Har ni berättat för familj å vänner om eran längtan å allt kämpande.

Jag gillar den här tråden. Att vi inte e så många så man kan hålla koll på vem som e vem e de någon av er som bor uppåt i landet? Kram till er

Svar på tråden Svårt att bli gravid-Flera?!