Millan91 skrev 2013-09-07 11:52:48 följande:
Hej!
Här är vi 22 (jag) och min sambo 27 år gamla.
Försökt i snart 2 år, beror lite på hur man ska räkna det.. Var väldigt mycket för oss ett tag som gjorde att under några månader blev det inte så mycket.
Har inte heller fått något plus, jag är överviktig jag med men kämpar med mina kilon själv. Tror mycket av detta har berott på att jag har mått dåligt i mig själv. Förlorade min mamma för drygt 1,5 år sedan och sen dess har både kroppen och själen åkt berg-och dalbana.
Mensen har varit borta i perioder, jag har varit deppig och saknat familjen som bor 100 mil ifrån oss. Så tror att det har varit ett stort hinder för oss att jag på något sätt har varit blockad.
Men nu flyttar vi hem igen och blir 12 mil till familjen, köpt hus och få börja på en ny kula så att säga. Det plus att jag får bättre möjligheter till skogspromenader och liknande som jag hoppas gör att jag går ner i vikt, borde förhoppningsvis göra så vi kan få ett plus.
Har varit i kontakt med sjukvården och skulle egentligen in och påbörja en utredning nu i höst, men eftersom vi flyttar och byter del av Sverige så sa vi att vi väntar med utredningen.
Må väl!
/E
Hej vännen.
De är jätte bra att du kämpar på till slut ger de med sig och blir ett fint + och gå ner några kg också de kommer du klara av vännen.
De är jobbigt att kämpa mot vikten gjort de hela mitt liv och till slut fick jag hjälp och gjorde en GBP gått ner 40kg nu men står och stampar på 100kg vill under den magiska gränsen.
Åhh nej beklagar sorgen vännen är hemskt när man förlorar någon man älskar så mycket:(.
Kram om!
De är tillåtet att må dåligt då en tid när man sörjer och så kan kroppen jävlar med en riktigt ett tag.
Vad skönt att ni flyttar närmare din familj de kan hjälpa en hel del de.
Själv bor jag 43mil i från min familj flyttade upp till Söderhamn till min sambo för 2år sedan men träffar min familj då och då vist saknar man dom men man klarar av de endå.
Jag bor ju granne med sambons föräldrar och hyra lägenhet av som:).
Sedan bor sambons två tvillingbröder med sina familjer inne i stan är 6km in till Söderhamn där i från vi bor.
Men sök hjälp i från gyn när ni flyttat klart så kan ni ju få hjälp rätt fort där endå.
Kram