• Barnmorskestudent

Söker deltagare

Ska nu till och skriva mitt examens arbete på barnmorske utbildningen. Jag ska skriva om abort och kvinnans upplevelse av själva aborten och bemötande av personalen runt omkring processen. Söker därför deltagare till en pilot studie. Du kommer få svara på frågor genom mail, alternativt att jag eller du ringer upp mig, eller om du bor i skåne så kan vi träffas. du kommer vara anonym. Någon som är intresserad?
    mejla mig på barnmorskestudent@hotmail.se /P

• Svar på tråden Söker deltagare
  • Frau Farbissina

Det här är känsliga grejer så förvänta dig inte många svar. Ett tips är att du skapar en tråd under Känsliga rummet och skriver frågorna där så kommer folk att kunna svara anonymt.

Really?
  • BMstudent

Oj. Sorry. Trodde det va där jag skrev. Inte konstigt att jag inte hittade inlägget efteråt då. Tack för ditt svar / P

• pluvdo

Examensarbete.
    Barnmorskeutbildning.

Men först skall jag gå in i garderoben och säga pisspotta... men säg det inte till mamma.
  • Frau Farbissina
    BMstudent skrev 2013-09-07 23:25:21 följande:
    Oj. Sorry. Trodde det va där jag skrev. Inte konstigt att jag inte hittade inlägget efteråt då. Tack för ditt svar / P
    Det är lugnt. Jag talar bara om. Du kommer garanterat få mer svar om du ger folk chansen att vara anonyma.
    Tror inte att det är något en människa som gjort abort skyltar med.
    Really?
  • gelica

jag kan ställa upp på att svara på frågor via mail om du vill!

Svar på tråden Söker deltagare