• Anonym (...)

Vilken längd, vikt & bröstimplantat har du?

Hur lång är du?
    Vad väger du?
    Vilken storlek på bröstimplantat har du?
    Vilken form på implantaten?
    Sitter dom högt eller lågt & bakom eller framför muskeln?

• Svar på tråden Vilken längd, vikt & bröstimplantat har du?
  • Anonym (Jj)

Är 166 cm o började med 250 ml koksalt bakom. Bytte sen till 400 ml anatomiska gelehallon som sitter dels under o dels över muskeln. Hade ca 250 ml eget bröst innan jag oppade mig.

• Anonym (Nina)

Jag är 167 cm, väger 59 kg och har runda geléhallon 290 ml bakom muskeln.
    Hur så? 

• Anonym (M)

Jag är 158 cm och väger 52 kg. Jag har anatomiska geléhallon som sitter under bröstmuskeln. Kommer inte riktigt ihåg hur mycket jag la in men vet att det var den näst minsta storleken, 125 ml tror jag. 

Större såg bara löjligt ut och de här ser helt naturliga ut.  

• Oktoberr

Lite OT men vart opererade ni er tjejer? Hur länge sedan? Pris? Är ni nöjda? :)

• Nov13

Är gravid nu så tar min vanliga vikt.
    171 cm och väger 60-63, är vältränad och ser smalare ut än vad jag väger. Så visuellt 58kg kanske. Har 325 och 350, runda geléhallon bakom muskeln.

• Anonym (M)
    Oktoberr skrev 2013-09-07 21:38:33 följande:
    Lite OT men vart opererade ni er tjejer? Hur länge sedan? Pris? Är ni nöjda? :)
    Jag gjorde mina på Carlanderska i Göteborg för kanske 5 år sedan. Det kostade 40 000 tror jag, mitt minne är tydligen inget vidare Skrattande
    Jag är hur nöjd som helst! Innan var jag i stort sett helt platt och tyckte inte att några kläder satt bra och en tubtopp var inte att tänka på den föll bara av. Nu sitter det mesta snyggt Glad
  • Anonym (...)
    Anonym (Nina) skrev 2013-09-07 21:33:06 följande:
    Jag är 167 cm, väger 59 kg och har runda geléhallon 290 ml bakom muskeln.
    Hur så? 
    Jag ska operera mej om 2 veckor.
    Intressant att läsa vad andra valt för implantat till den längd och vikt dom har.
  • Anonym (...)
    Anonym (M) skrev 2013-09-07 21:44:39 följande:
    Jag gjorde mina på Carlanderska i Göteborg för kanske 5 år sedan. Det kostade 40 000 tror jag, mitt minne är tydligen inget vidare Skrattande
    Jag är hur nöjd som helst! Innan var jag i stort sett helt platt och tyckte inte att några kläder satt bra och en tubtopp var inte att tänka på den föll bara av. Nu sitter det mesta snyggt Glad
    Jag ska också göra mina på carlanderska. Hade du Peter? ^^

Jag ska lägga dom bakom muskeln och det kommer kosta 47 000.
    Framför kostade 42 000.
  • Anonym (M)
    Anonym (...) skrev 2013-09-07 21:49:21 följande:
    Jag ska också göra mina på carlanderska. Hade du Peter? ^^

Jag ska lägga dom bakom muskeln och det kommer kosta 47 000.
    Framför kostade 42 000.
    Nej jag hade en äldre man kommer dock inte ihåg namnet, han verkar ha gått i pension eller nåt för hans namn fanns inte med nu när jag kollade. 

Jag hade sjukt ont efteråt, jag var rätt cool innan och tänkte att det här kommer gå lätt då jag är rätt smärttålig men jag kom inte ens upp ur sängen själv på flera dagar. Föda barn var lätt i jämförelse. De jag känner som har gjort samma operation hade ont men inte så ont som jag hade, jag var nog ett litet extremfall. 

• Anonym (Jj)

Jag har haft måttligt ont. Samma som mina ks typ.

Svar på tråden Vilken längd, vikt & bröstimplantat har du?