• LängtanSåStor

Första barnet i vinter, Göteborg? :)

Hej alla blivande mammor! :) Jag kommer ifrån Gbg och väntar vårt första barn. Jag har bf 29/11 och har hamnat lite i kläm mellan olika trådar. I November tråden är jag allra sist och hänger inte med i diskussionerna och i December tråden är jag först och känner lika dant där. Så just nu försöker jag följa 6-7 trådar och det funkar inte. Det finns några Gbg trådar jag tycker är roliga att delta i för då kan man träffas när barnn väl är födda och vi alla är mamma lediga :)

Så tänkte kolla intresse för en tråd där det kanske finns både october, november, december och januari mammor från Göteborg.

Så vad tror ni?? :)

Kram

• Svar på tråden Första barnet i vinter, Göteborg? :)
  • Jenny78

Jag bor i Gbg och är beräknad till 14 november, har inte hittat någon Gbg-grupp som är aktiv hittills så jag kan tänka mig att hänga på:)

• LängtanSåStor

Hej Jenny :) vi är än så länge 8 stycken Göteborgare i en ny (hemlig) Facebook grupp (ingen på din lista ser att du är med eller vad du skriver) vill du att jag ska bjuda in dig? :) roligt att ha med ngn som är nära mig i datum. Vi hade tänkt att ha vår första träff nästa månad med :) vill du haka på så ge mig din Nail så bjuder jag in dig :)

• Jenny78

hej:) ja, jättegärna! Känner inte så många i stan utöver arbetet då jag flyttat hit som vuxen, så extra roligt om ni även tänk att träffas live så småningom:) Jag skickar över min mejl till dig här på fl:)

• LängtanSåStor
    Jenny78 skrev 2013-09-09 16:15:41 följande:
    hej:) ja, jättegärna! Känner inte så många i stan utöver arbetet då jag flyttat hit som vuxen, så extra roligt om ni även tänk att träffas live så småningom:) Jag skickar över min mejl till dig här på fl:)
    Åh va kul! jag gick själv med i gruppen för en vecka sedan eller så, så alla är nya med varann med och det är ju bra! :) Lägger till dig nu direkt!
  • Giliii

Jag har bf 1 november och bor också i Göteborg, är dessutom rätt nyinflyttad så vore jätte roligt att träffa andra som befinner sig i samma situation för just nu känner jag mig typ ensammast i hela världen :P vart i Gbg bor ni??

• Charlow

hej hej heter Charlotte har BF 24/12 vad heter den facebookgruppen? :)

Svar på tråden Första barnet i vinter, Göteborg? :)