• elliz

Mammalediga i Borås?

Hej! Jag är en 27årig mamma som bor i Borås och söker likasinnade att umgås och prata med  :)
    Jag har en dotter på 3 år samt en son som föddes i januari, 2013. Han är nu 8 månader.
    Skicka gärna iväg ett mail eller något :)

/Elliz

• Svar på tråden Mammalediga i Borås?
  • sha

Kikade in i denna tråden då jag from slutet på oktober också kommer vara mammaledig! MEn verkar som ni andra redan är hemma och myser?
    Blev bara så himla nyfiken, Elliz; var är jackan från som du lagt ut på din blogg? Riktigt snygg!!

• MalinElise

Ja kaos är verkligen rätta ordet Men vi åkte dit redan vid 08:30 i fredags så det var ändå ganska ok. Max 20 ungar Sha - Det är ju bara att hänga på ändå När är bebisen beräknad? Är det första barnet?

• FredrikaN
    elliz skrev 2013-09-14 18:26:35 följande:

Haha, bra o ha en plan FredrikaN!:)
    Vi vill också ha en tredje, men det kommer nog dröja många år! En sladdis med andra ord ;) 2barn är definitivt kämpigare än vad man tror!:)

Var det ingen mer som hade FB eller Instagram?:)

Har ni varit på den nya lekplatsen i Stadsparken?

Hehe precis, kan tänka mig att det är en riktig omställning!

Har fb Fredrika Nordström, försöker som komma ifrån dock. Hehe
  • bebis11och12

Ja det är en stor omställning med två barn. vi känner att två barn är det som vi räcker till för. :) iaf när dem är såhär små. Mina killar älskade lekplatsen. Men det blir nog roligare att åka dit när allt har lugnat ner sig. Går ni som är hemma på öppna fsk någonting?

• elliz

FredrikaN: menar du att du går på Facebookavvänjning?;) det är inte det lättaste!;D
    Vilka ögon din lilla sötnos hade! Såg bilden på FB!:)

Jag har knappt varit på Öppnis alls denna gång. Med dottern var jag 2ggr i veckan :P Tiden blir annorlunda med 2barn!

Sha:bara o hänga på iaf såklart!:)

• FredrikaN

Elliz: haha mm jag försöker! Eller jag går in och snokar runt på andra, men är inte så aktiv själv! Hehe

Bebis11och12: jag ska dit på tors, babycafe! På tisdagar har jag mammagruppträff där!

Går ni andra i mammagrupp?

• FredrikaN

Elliz: hihi lillen tackar för komplimangen ;) de där ögonen kommer göra att han får allt han vill ha! Hehe

• elliz
    FredrikaN skrev 2013-09-15 14:53:58 följande:
    Elliz: haha mm jag försöker! Eller jag går in och snokar runt på andra, men är inte så aktiv själv! Hehe Bebis11och12: jag ska dit på tors, babycafe! På tisdagar har jag mammagruppträff där! Går ni andra i mammagrupp?

Jag har ingen mammagrupp tyvärr :/ De hade träffar på måndagar och det var så svårt med dottern eftersom hon inte är på dagis då.
  • FredrikaN
    elliz skrev 2013-09-15 16:28:28 följande:

Jag har ingen mammagrupp tyvärr :/ De hade träffar på måndagar och det var så svårt med dottern eftersom hon inte är på dagis då.
    Då får man fixa en själv :) hihi

Stod ju faktiskt om mammor sol träffats här på familjeliv i tidningen idag!
Svar på tråden Mammalediga i Borås?