Om hon inte vill att du ska ha med barnet att göra så måste du ta det till en sk muntligt förberedelse, jag var på en sådan igår. Hennes advokat kommer hitta på en anledning till varför du inte ska träffa ditt barn och din advokat kommer, självklart bestrida och prata till din fördel. Och efter så kommer ett interimistiskt beslut. Efter det så kommer den som förlorar, ta det till en annan nivå, det betyder rättegång, om det finns vittnen som kan prata till din fördel om hur du är som människa osv ska de åberopas, självklart, helst utomstående. Och den som förlorar den kommer överklaga rättegången och då blir det hhovrätten. Om du får som du vill och hon ger sig där, mycket bra, annars snackar vi 6-12 månader innan det är över. Jag väntar på det interimistiska, den kommer om två veckor. Men jag ser två överklagande framför mig så att jag mentalt är förberedd, jag lovar dig, när man sitter där och kämpar för sin rätt till sin son så är det tufft, speciellt när du ser en motpart som saknar känslor,speciellt empati,och man vet att kvinnor sitter på makt när det kommer till barn. Detta är vad du kommer ha framför dig, kämpa och ge inte dig, det kommer ditt barn att älska dig för. All lycka. Jag har också en tråd under enbarnsföräldrar, en tragisk historia