• Anonym (XxX)

Tjejer, vill ni att man ska leka med er stjärt?

Tjejer, vad tycker ni egentligen? Ska vi leka med era stjärtar när vi knullar?
    Motivera gärna svaret! :)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer, vill ni att man ska leka med er stjärt?
  • Anonym (ibland)

Gillar analsex och kommer alltid av det, men röstade på fingret eftersom det förekommer oftare.
    Han får gärna stimulera mig med fingret, det gör det skönare för oss båda. När vi är lite extra kinky passar det bra, men det är inget vi gör varje gång vi har sex.

• Anonym (pk)

Gärna fingerlek - men bara nån centimeter upp. Och slick i närområdet.Glad Men ingen kuk.

• LuckyLips

Annat; Gillar analsex men tycker det är skönt att bli slickad/smekt runt. Vill inte ha en tunga eller ett finger i stjärten.

• Anonym (lillablå)

gillar inte att man leker med min stjärt däremot är det trevligt att bli smekt, hålla, eller klappa till...

• brownhair

Nej det vill jag inte. tycker att det är ganska avtändande om jag ska vara ärlig. provade någon gång och gillade det inte och suget försvann direkt för mig. däremot tycker jag om att bli smekt osv på/över rumpan, det är mysigt.

• Lever så

Älskar att få fingrar och tunga i stjärten men det gör ju även att jag vill få kuk där med.. så jag röstade på att bli knullad.. Älskar att leka med min mans röv med.. Hjärta

never a failure always a lesson
  • Anonym (XxX)

Trevligt!

• Anonym (Hmm)
    Lever så skrev 2013-09-10 03:48:36 följande:
    Älskar att få fingrar och tunga i stjärten men det gör ju även att jag vill få kuk där med.. så jag röstade på att bli knullad.. Älskar att leka med min mans röv med..

Men de är la du som knullar runt med massa olika män utöver din man med? Traaash
Svar på tråden Tjejer, vill ni att man ska leka med er stjärt?