• Exra46

Den jag dejtat i 2mån är fortfarande aktiv på nätet....

Jag har dejtat en kille nu i ca 2månader.. till saken hör att vi träffades via nätet.
    jag har lagt fram krokar lite snyggt att ska vi vara seriösa så skulle det kännas bra om vi la ner dejtingsidorna.. 
    Javisst säger han men sen inget mer...   känner mig orolig när jag ser att han fortfarande är inne o kikar lite då o då på badoo t e x.    Känsligt ämne tycker jag när allt är så nytt.
    har ändå sagt det 2ggr.. och sen rinner det ut i sanden liksom.

Vet att jag borde ställa krav kanske, men vill ju inte skrämma bort honom heller för jag tycker verkligen om honom.. men man undrar ju varför han gör så. ?!?!?!

• Svar på tråden Den jag dejtat i 2mån är fortfarande aktiv på nätet....
  • vansbro

Tja som med alla vuxna relationer är det väll ärlighet som gäller? Känner du att du vill ha ett mer seriöst förhållande där ni endast dejtar varandra exklusivt så måste du nog vara öppen med det, krav kanske är fel sak att ställa men om ni pratar om detta och även han vill detta borde det väll vara okay för honom att du inte vill att han hänger på dating sidor längre? 

Alternativt så har han en förklaring till att han hänger där? Någon flört som visade sig inte passa men blev en vän istället eller liknande?

Mvh
    Vansbro. 

• Fia 28

Jag dejta en gång för herrans många år sen en snubbe jag träffade på match.com. Jag hängde kvar där lite efteråt då jag hade användartid kvar, tänkte inte så mycket på det. Han sa bara en gång att han ville att jag skulle stänga ner min profil, och det gjorde jag. Inget mera med det.

• Exra46

ja man  undrar ju varför bara.. är väl jag som blir orolig och kanske har lite kontrollbehov...
    han sa ju själv att det är ju klart att ska vi fortsätta ses så är det ju ärlighet och respekt som gäller.. klart man ska ta bort det då...   Men varför är han så aktiv då...  inne jättemkt på zoosk ser jag..  han vet inte att jag har det för jag har ingen bild där..  badoo träffades vi ju på så det vet han ju att jag har.. inte inne lika mkt där länge men hänger på zoosk hela tiden.
    mmm... jobbigt läge.

• kaffeamanda

Dejtat? i två månader. Ni är alltså inte riktigt ett par än? Blir det någorlunda seriös så skulle jag nog vänta några månader till innan jag hade stängt mitt datingkonto.

• Exra46

nä jag kan väl inte säga att vi är ett riktigt par liksom..  inget är väl riktigt sagt mer än att vi trivs ihop.  men vi pratar varje dag o träffas några dagar i veckan..  är väl jag som är nojjig bara.. när man för en gångs skull känner att allt stämmer...

• Exra46
    Fia 28 skrev 2013-09-09 16:00:02 följande:
    Jag dejta en gång för herrans många år sen en snubbe jag träffade på match.com. Jag hängde kvar där lite efteråt då jag hade användartid kvar, tänkte inte så mycket på det. Han sa bara en gång att han ville att jag skulle stänga ner min profil, och det gjorde jag. Inget mera med det.

Men var du aktiv och var in där o kikade ?   Det är ju det jag ser att min dejt gör...  man ser ju på badoo t ex när han senast var online.. 
    eller det är inte jag som ser, jag har stängt ner mitt konto men en kompis till mig ligger kvar och vi har tittat genom hennes profil.

vad får man ut av det om men dejtar någon... ?!?!   
  • kaffeamanda
    Exra46 skrev 2013-09-12 10:17:17 följande:

Men var du aktiv och var in där o kikade ?   Det är ju det jag ser att min dejt gör...  man ser ju på badoo t ex när han senast var online.. 
    eller det är inte jag som ser, jag har stängt ner mitt konto men en kompis till mig ligger kvar och vi har tittat genom hennes profil.

vad får man ut av det om men dejtar någon... ?!?!   

Spänning kanske? Det finns ju jättemånga gifta på Viktoria Milan som bara är där för att sexchatta, inte för att vara otrogen på riktigt.
  • Exra46

Mmmm.. sant ...   jaja får väl gå ett tag till så kanske det reder sig själv. Vill inte ta upp det nu.. tiden får utvisa. Men jag tror absolut inte han träffar fler tjejer.. men däremot kanske chattar med någon..  o det kan väl jag också tycka är lite fel om man träffar någon.. Jag gör inte så iaf. 
    lätt för missförstånd o annat  

Svar på tråden Den jag dejtat i 2mån är fortfarande aktiv på nätet....