• cristine99

Nyfödd pojke sökes till filminspelning

Hej!
    Jag heter Cristine Berglund och söker en nyfödd pojke till en kortfilm som spelas in den 17 Sep. Helst ska han inte vara född i skrivande stund då vi vill att han ska vara så nyfödd som möjligt.

Inspelningen sker i Stockholms området den 17 sep, ersättningen är 300 kronor och inspelningen tar inte mer än fem timmar.

Lillasyster Produktion producerar och SFI har gått in med ekonomiskt stöd. Filmen kommer visas på filmfestivaler och förmodligen på TV.
    Om ni är intresserade, ring 070 448 56 28
    Vänligen Cristine

• Svar på tråden Nyfödd pojke sökes till filminspelning
  • Snopp

60 kr i timmen, vad generöst.

• Snopp
    kixan skrev 2013-09-09 19:09:29 följande:
    Måste det var en pojke? Ska ni filma könet?
    Uppenbarligen.
  • keron

300kr för att som nyförlöst hänga på en filminspelning i flera timmar med en nyfödd bebis? Låter ju som rena drömmen Drömmer

• Snopp

Jag undrar om det är något sexuellt.

• viseversa
    kixan skrev 2013-09-09 19:09:29 följande:
    Måste det var en pojke? Ska ni filma könet?
    haha tänkte detsamma. Bebis som bebis liksom. När dom är så små är det ibland väldigt svårt att se i ansiktet om det är en pojke eller flicka.
    Instagram...LOVALOVISA
  • Loriyana
    viseversa skrev 2013-09-09 19:13:54 följande:
    haha tänkte detsamma. Bebis som bebis liksom. När dom är så små är det ibland väldigt svårt att se i ansiktet om det är en pojke eller flicka.

Undrade också detsamma :)
  • johannawe

"SFI har gått in med ekonomiskt stöd" haha ja 300kr låter ju skäligen rimligt ;)

• viseversa

Jag hade gjort det=). Gillar när det händer saker. Dock har jag inte nyfödd pojke. min yngsta är en FLICKA som är 6 månader snart=)

Instagram...LOVALOVISA
Svar på tråden Nyfödd pojke sökes till filminspelning