Inlägg från: Trailer trash TT |Visa alla inlägg
  • Trailer trash TT

Säger godnatt i denna tråden. Hoppas vi kan få intressanta diskussioner i denna tråden som kaffe

Sleep well cutie

I won't apologize for being different.
  • Trailer trash TT
    Fröken Vargh skrev 2013-09-10 21:29:42 följande:
    Jag ska läsa ett skittråkigt kapitel om spektrofotometri, skulle fan behövt en vinare här, kanske hade gett mig ett roligare spektrum Solig
    Skulle jag läsa det skulle jag behöva mer än en vinare. Vad sa du att det hette?
  • Trailer trash TT

Godmorgon nu serveras kaffe i det högra hörnet                                                                             

• Trailer trash TT

Jag hatar att åka pendeltåg. Kan man aldrig få lite lugn och ro. En mamma med 4 barn som skrek klättrade smetade tuggummi,la en kladdig hand på mina byxor. Ni vet väl att jag har bacillskräck va?

• Trailer trash TT
    Orcha skrev 2013-09-11 18:31:27 följande:
    Jupp, vet det. Du skulle behöva en egen vagn eller ha ett jobb på promenadavstånd.

En fråga, om du suttit ner på pendeln, måste du då byta om innan du sätter dig i soffan?

Jag byter kläder och slänger dom direkt i tvätten när jag kommer hem. Hinner typ in i hallen.
  • Trailer trash TT
    Orcha skrev 2013-09-11 18:33:47 följande:
    Här är det tomt, som alltid när barnen far hem till deras pappa.

Va jobbigt. Skönt att du får sällskap snart

Nåja, jag får snart sällskap så helt ensammen är jag ju inte.

Svar på tråden Gamla getter going g-här