Inlägg från: Lindsey Egot the only one |Visa alla inlägg
  • Lindsey Egot the only one

Gamla getter going g-här

Känns änna lite kyligt när alla går och lägger sig. Jag är ju vaken girls!

Mörn! Jag la mig tidigt på ert initiativ! Klarade inte ens av att se på Hollywood fruarna.

Moralen är ju så låg och horaktig enligt en deltagare och jag klarar inte av hennes fanatiska tankar. Hon låter som min fd svägerska fast det skiljer dom mer än 25 år. Usch!

Orcha skrev 2013-09-11 08:04:37 följande:
    Men då är du pigg idag! Tjohoo!

Här var det kaffe Kaffe

Tänkte börja kika runt på bilar, gimme era favoriter så har jag nåt att börja med. Solig   
    Make love, not english quotes...
    En minibuss typ traffic, vito osv en riktig minibuss inte en mjäkig Chrysler. Jag kör barnvagnen rakt in utan att fälla ihop den. Skulle aldrig skaffa en bil där jag tvingas fälla ihop barnvagnen och sulkyn. Men visst ska du bara ha en liten bil själv är Fiat 500 min klara favorit. En vit med rött tyg tak.
    Orcha skrev 2013-09-11 09:08:00 följande:

Nja, för liten. Tänker mig golf-klassen och uppåt i storlek.
    Fast den var riktigt söt. 
    Ja den är skitsöt. Men en mini copper kombi. Den är ju bedårande också. Sedan finns Fiat 500 i en större variant.
    Orcha skrev 2013-09-11 10:11:42 följande:

Mini Cooper är min favorit, men smakar det så kostar det. Priset är larvigt högt för en sån liten bil.
    Ja skit nödigt pris. Vilken bil var det jag såg som kostade 84000kr helt ny. En pytteliten bil men värd varenda krona. Tänk Tänk Tänk..... Nä jag kommer inte på't
    Orcha skrev 2013-09-11 10:32:54 följande:

Seat, Hundaj ( <--- vettefasen hur man stavart), mitschubi...äh, eller ka...?
    Hundhaj är väl en hund som ätit haj som man satt hjul på.
    Orcha skrev 2013-09-11 12:13:19 följande:

Väggar förstår kanske inte yoggi-tugg.
    Drömmer

Har just beställt "Äntligen ickerökare" på bokia. Nån tråd påstod att den fungerar så jag måste ju testa.
    Undrar vad jag ska göra med alla stålars jag sparar?
    Göra som ickerökarna alltid påtalar, lägga undan 50 kronor om dagen, ja för det måste ju de göra som alltid säger så till oss rökare!
    Så får det naturligtvis bli. smile1.gif  
    Räcker det att man har boken eller måste man läsa och följa den? Jag gillar inte när man måste läsa och följa. Det ska bara räcka att äga.

Jag har gjort köttfärssås idag. Jag brukar inte göra det i vanliga fall. Min man gör en gudomlig god köttfärssås men idag blev det jag och nu fjärtar jag nått otroligt äckligt. Tack för det!

Jag ska höja hennes storhet till skyarna innan jag sänder henne omedelbart neråt

Orcha skrev 2013-09-11 21:24:32 följande:
    Du pratar väl inte om...Tyst
    I UK åker jag i en väldigt high fart. Här hemma småpyser jag mest...
    Oh yes my dear Orcha. Right to he..!
Svar på tråden Gamla getter going g-här