Så deprimerad
Jag är Så deprimerad i mitt förhållande!!!! Bor i en stad dör vi inte har ngn familj eller släkting! Min sambo jobbar jätte mkt! Jobbet går först och före allt tom före sina barn! Jag har ingen egen tid alls! Min sambo vill knappt hålla vår minsta (6mån)..., Har varit hos min mamma i 5 nätter med båda barnen. Och haft de jätte bra! Inte saknat min sambo ett skit, när ja kommer hem in i vårt hus ekar de av tomhet och jag blir så deprimerad! Vill bara lägga mig i sängen å gråta! Min sambo har länge velat hitta en tomt vi kan bygga hus på! Jag har sagt att ja helst vill bo närmre vår släkt ... Han hittade nyss en tomt och han har fått bygglov.... Nu är jag fast här känns de som! Hade helst bara viljat lämna han å flytta till min hemort dör jag har min familj o släkt! Har inga vänner heller så känner mig så ensam! När han fick bygglov blev han glad men jag kunde inte ens le lite... Vårt förhållande har varit till o från de senaste året .. Å jag känner ingen kärlek alls till han... Vi umgås aldrig, bråkar o små tjafsar jämt! Vad ska ja göra? Lämna? Ge de ännu en chans.... Flytta till Växjö ett tag? Så kluven! Så besviken å ledsen! Vill ha någon att prata med men har ingen! Hoppas på lite hjälp här ifrån....