• bf2014

I vilken vecka har ni blivit kallade till aurorasamtal?

Hej!
    Jag väntar på kallelse från Aurora på Östra i gbg. Har bett om att få bli kallad lite tidigare än vanligt... har gått en gång tidigare när jag väntade mitt första barn, men minns inte i vilken vecka man blev kallad. När har ni blivit kallade?

• Svar på tråden I vilken vecka har ni blivit kallade till aurorasamtal?
  • Jossanfine

Jag ska till Aurora på östra, onsdag nästa vecka har jag tid, då är jag i slutet av v 35. Men anledningen att jag får komma dit så sent är pga att det varit sommar, semestrar och inte fullt bemannat!

• bf2014
    Jossanfine skrev 2013-09-11 16:38:45 följande:
    Jag ska till Aurora på östra, onsdag nästa vecka har jag tid, då är jag i slutet av v 35. Men anledningen att jag får komma dit så sent är pga att det varit sommar, semestrar och inte fullt bemannat!
    okej, usch så sent. Men är tanken att du ska gå där för att få ett ks?

• Jossanfine

Nix.. Jag är livrädd för förlossningen i sig.. Plus att jag kämpar för att bli igångsatt pga olika komplikationer!

• bf2014
    Jossanfine skrev 2013-09-11 19:50:11 följande:
    Nix.. Jag är livrädd för förlossningen i sig.. Plus att jag kämpar för att bli igångsatt pga olika komplikationer!
    Okej. måste kännas jobbigt att komma dit så sent? hoppas att det känns bra efter ditt/dina samtal! 
  • Jossanfine

Ja, de har varit en fruktansvärd väntan under sommaren, men jag tror inte vi får igenom vår vilja tyvärr.. Känns som det är för sent ut att komma och begära igångsättning tidigare..

• bf2014
    Jossanfine skrev 2013-09-11 20:26:06 följande:
    Ja, de har varit en fruktansvärd väntan under sommaren, men jag tror inte vi får igenom vår vilja tyvärr.. Känns som det är för sent ut att komma och begära igångsättning tidigare..
    Håller tummarna för att det går som ni önskar!
  • bf2014
    Jossanfine skrev 2013-09-11 21:44:44 följande:
    Tack! Hoppas du får komma till dem tidigare än v35
    Hoppas jag med!
  • ReasonWhy

Jag var två gånger innan graviditet nr 2 och sen första besöket som gravid (andra barnet) i vecka 16-17

• mallabralla

Jag påbörjar mitt Aurora med en läkare nästa vecka, då är jag i v30. Jag kommer gå på BB Stockholm.

Svar på tråden I vilken vecka har ni blivit kallade till aurorasamtal?