Inlägg från: Sensitiveguy |Visa alla inlägg
  • Sensitiveguy

tonåring, fråga mig vad du vill!

Känns tanken om sex spännande eller avskräckande på något sätt? Du får ju lagmässigt inte debutera förns om ett år.

• Sensitiveguy
    Olagligvik skrev 2013-09-13 13:03:20 följande:
    Det är egentligen ålderskildnaden som gör straffet. Dvs om en 14åring har sex med en 16åring kan det ses över såvida inte 14åringen anmäler det hela.

Jag har aldrig fått känna någon förväntan eller skräck inför sex, eftersom jag alltid trott att det var över för mig redan vid 5 års åldern.

True, men den moraliska avgränsningen för sexdebut är satt vid 15.

Vad hände vid 5-årsåldern då?
  • Sensitiveguy
    Olagligvik skrev 2013-09-13 13:19:12 följande:
    Sexuellt utnyttjad, och när jag berättade det fick jag ett intryck av att allt med oskuld och hit och dit var förlorat, och att det inte är speciellt längre. Ungefär så

OT möjligen ja, men inte vore din oskuld som förlorad för det. Annars är jag bara att beklaga för denna hemska upplevelse.
  • Sensitiveguy
    Olagligvik skrev 2013-10-03 21:27:27 följande:
    Ibland, om alla andra trosor är i tvätten kan det hända. Skönt att använda när man har mjukisbrallor

Vilka använder du mest då?
  • Sensitiveguy
    Olagligvik skrev 2013-10-04 17:13:22 följande:
    70E, hbu?

Hbu? Är inte de trosmodellerna för övrigt nästan likadana? Jag tycker halvstring är snyggast av dem tre.
  • Sensitiveguy
    Olagligvik skrev 2013-10-05 10:05:44 följande:
    Japp det gör jag

• Sensitiveguy
    Olagligvik skrev 2013-10-05 18:53:33 följande:
    Hbu = how about you?

Spets är ett material. Hot pants täcker mer av rumpan än halvstring

Haha, håller inte koll på alla cyber-uttryck. Och sen är jag kille så jag använder inte BH. Men då har du ganska stora bröst då?

Ok, det är väldigt stor skillnad på string och hotpants då.
  • Sensitiveguy
    Eleonor01 skrev 2013-10-05 20:22:00 följande:
    Vart vill du komma sensitive???! Har du inga normala frågor så stäng truten!!! Det är en 14 åring inte 18 åring

Sänk tonläget, tack. Det står i rubriken att det är tillåtet att fråga vad man vill, och anser hon att jag/någon annan frågar något olämpligt så säger hon uppenbarligen det. Or am I wrong?
  • Sensitiveguy

Vart vill du komma? Det är en avsevärd skillnad på att ställa sexrelaterade frågor och med tex könsord förolämpa någon. Uppenbarligen är jag inte ensam om att ställa den typen av frågor och uppenbarligen har TS inte känt sig kränkt heller. TS, trots sin ålder, har ju skapat tråden med en rubrik som avslöjar att hon söker svar på alla möjliga frågor. Så spänn av, tack.

• Sensitiveguy
    Olagligvik skrev 2013-10-05 23:01:45 följande:
    Jo helt okej stora bröst

Svar på tråden tonåring, fråga mig vad du vill!