Svin
Träffade för 4 mån sen en kille. Han är en sån som mest ligger för sin egen skull. Vi träffas bara ca 2 ggr/v och då vill man ju naturligtvis ligga och då 2 ggr per tillfälle.
Kan ju börja med att nämna att det knappt är tal om nåt förspel, han vill att jag tar på honom men han klämmer bara lite på mina bröst. Thats it!
Jag är den typen som blir våt av ingenting, även om inte huvet hänger med.
Vid första liggtillfället bryr jag mig inte om att försöka komma. Det finns helt enkelt inte tid och utan förspel behöver man mer än 2 minuter. Vid tillfälle nr 2 vet jag att jag har mer tid ( max 5 min ) och försöker komma då istället, vilket brukar gå bra.
Idag var det samma visa! 2 ligg utan nåt särskilt förspel. MEN. ingen utav gångerna brydde han sig om hur vida jag kom eller inte. Det tog ca 2 min båda gångerna! Jag fick inte ens en chans!
Blir naturligtvis sur och får en lam ursäkt. Nej föresten, det var ingen ursäkt från hans sida! Det var MITT fel att jag inte kom!
Han hörde ju att jag stönade och "fick för sig att jag kom". Lamt. Vi har legat med varandra regelbundet i 4 mån och han vet inte när jag kommer! Som om det inte märks!
Han tycker att jag ska säga att det är nära, att han inte får komma osv men vet man inte det efter 4 mån?!
Det är inget annat än egoism!
Blir det så första gången, fine men efter andra gången kan man väl för fan ha vett att avsluta det man påbörjat! För det är ju inte tal om att fortsätta tills jag fått mitt! Nåt borde man väl ändå lärt sig under sina 39 levnadsår?!