• Anonym (apelsin)

Pojkvän reggad på Badoo

Min pojkvän hade ett mail om registrering på badoo från när vi var tillsammans, han sa att han ej visste varför och att han ej kan minnas att han har registrerat sig där och att han inte skulle ha registrerat sig på någon dejting-sida vid den tidpunkten (eftersom vi var tsms).

Men han är registrerad där, han har till och med en bild uppladdat liksom. Sen kanske han inte använt det, men ändå. Det står "söker nya vänner" men det låter befängt.

Och varför skulle han ej minnas isåfall att han sökte vänner där.

Tycker det hela låter jätte skumt. Han vet iallafall ej att jag har kollat idag om hans konto var kvar - och sett att där var en bild uppe. 

Samtidigt som jag nästan är säker att han ej skulle gå bakom min rygg med någon annan, så känns det inte bra - känns som att jag missar något.

Vad tycker ni? 

• Svar på tråden Pojkvän reggad på Badoo
  • Anonym (badooo)

jag pratade så sent som i förrgår med en kille som hade sambo och barn :( visste inte om detta när vi startade konversationen men tro att jag skällde ut honom ! jävla svin

• cookie1

Klart som f*n han minns och vet att han har registrerat sig där. Mest märkligt att ha i sin profil att han söker nya vänner, då han uppenbarligen döljer något annat för dig.
    Har själv konto där och man måste själv ladda upp en bild/bilder.

• Anonym (Hepp)

Om man inte använt sin profil på ett tag tas den ner och man måste aktivera den igen så det kan inte vara hur länge som helst sen han var där sist... Så funkade det iaf för mig.

• Anonym (apelsin)

Han loggade in igår för att friska upp minnet, men kan ej fatta varför. Han säger att den måse hämtat bilden från hans facebook och att det måste gått därigenom. Och att han mailat badoo nu för att kolla hur kontot kunnat skapats, osv eftersom han inte har minne av det.

• Aileen Allannah

Jag får mail från badoo lite då och då om att jag har meddelanden där, men jag har inte varit inloggad på minst fem år. Har för mig att det var typ ett vanligt commity när jag registrerade mig för en herrans massa år sen?

• FeliciaA2

Jag får mail stup i kvarten att jag har meddelande som väntar och jag har aldrig varit där över huvud taget.

Badoo vittjar användarnas kontakter via mailboxar (om man loggar in via hotmail, gmail mm) och facebook. Sen skickar de mail till en med bild på den man känner och skriver att han/hon kikat på ens profil eller skickat meddelande till en.

Ett sabla skitföretag som sysslar med så oetiska saker!!! Grrrrr!!!

• Anonym (BrkBad)

Längesedan nu men för mig de va badoosom skickade ut sånna mail till mig med och jag har aldrig varit där, på något vis så var de väll nån vän som den skickat från någon kontaktlista denne haft

• FeliciaA2
    Anonym (BrkBad) skrev 2013-09-15 14:00:34 följande:
    Längesedan nu men för mig de va badoosom skickade ut sånna mail till mig med och jag har aldrig varit där, på något vis så var de väll nån vän som den skickat från någon kontaktlista denne haft
    Det kan vara så men troligtvis gör Badoo detta helt på eget intitiativ då de vittjar ens kontakter via mailboxar/facebook. Fasansfullt dåligt av dem!!!
  • Fröken reserverad

Badoo skickar ut mail fast man aldrig varit aktiv där. Går inte att avregga sig när man inte kan logga in ordentligt heller. .

Reserverad står för upptagen.
  • Anonym (BrkBad)
    FeliciaA2 skrev 2013-09-15 14:12:27 följande:
    Det kan vara så men troligtvis gör Badoo detta helt på eget intitiativ då de vittjar ens kontakter via mailboxar/facebook. Fasansfullt dåligt av dem!!!

Hemskt vad orden åkte ihop där, ber om ursäkt för det. Ja verkligen dålig stil, undra hur många bråk och kanske till och med uppbrott de stått för, klart de kan vara så att han haft konto där men kan lika gärna inte vara.
Svar på tråden Pojkvän reggad på Badoo