Inlägg från: Flickan och kråkan |Visa alla inlägg
  • Flickan och kråkan

Min son blir inte bjuden

Tycker många resonerar lite märkligt här.

För det första är det mycket få här som har barnkalas innan de fyllt 4-.5 år. Vi hade vårt första barnkalas när äldsta fyllde 5 år och de är framför allt 5- och 6-årskalas de har blivit bjudna på också.

Jag resonerar som så att när de är så små att de går i förskolan så bjuder vi brett. Vi bjöd inte hela avdelningen men alla som var födda samma år.

När det gäller att bjuda tillbaka så gör vi det. Har våra blivit bjudna på kalas så bjuder vi detta barn också. Skulle däremot aldrig utesluta ett barn för att han/hon inte bjudit vårt barn. Jösses. 

Vår äldsta fyller år strax före jul och vi bor i lägenhet. Vi hyr en gymnastiksal. Kostar inte många kronor. Betalade 150:- för tre timmar. Brukar vara i den prisklassen. Jättebra. De får springa av sig hur mycket de vill och tycker att det är jättekul att hoppa i tjockmattor m.m. Går bra att vara många. 

• Flickan och kråkan
    Poison82 skrev 2013-09-15 07:57:17 följande:
    Vad glad jag är att vi inte ens börjat med kalas. Sonen blir 4 till jul så det är inte aktuellt på 2 år till. Hur orkar man ha sån stenkoll på att "nu bjöd inte den så vi utesluter den". Skäms!! Vuxna människor och bete sig på det viset!!
Svar på tråden Min son blir inte bjuden