Bonus, 11år, såg oss ha sex (vad göra?)
Som rubriken lyder, det som bara inte får hända skedde igår kväll.
Jag har två underbara bonusar, en pojke på 11 och en tjej på 7. De bor hos oss varannan v. Då vi bara bor några km från deras mamma med familj så är det ju cykelavstånd och av praktiska skäl har det hänt nån enstaka gång att barnen behöver hämta/lämna ngt hos den andre när under veckan. Inga konstigheter.
Klockan var ung 21 och det som började med att vi gosade lite i TVsoffan hade övergått till ngt helt annat. Precis när vi är klara så hör vi sonen ropa "Pappa vad gööööör du?" och stå i dörröppningen och se helt förskräckt ut.
jisses paniken!
. Jag smet ut till badrummet och hoppade in i duschen. Mannen fick på sig ngt och satte sig och pratade med sin son. (Han vet allt om hur barn blir till osv, de har en syster på 2år hos sin mamma och de var väldigt delaktiga i och pratade mkt om den processen). Sambon försökte förklara att vuxna människor som tycker om varandra osv. Att det är något väldigt fint mellan två personer men stt det inte bar meningen att han skulle få se det. Men bonus var tydligen rädd att pappan gjorde mig illa. Vill här påpeka att det inte rörde sig om ngt märkligt eller våldsamt, tvärtemot. Vi byttes av och sambon hoppade in i duschen och ringde till mamman. Hon skrattade och tog det med ro och tyckte inte det var så farligt. Jag pratade också med, Hon förklarade att de är väldigt öppna hemma, sover nakna osv och att han förmodligen skulle glömma det fort eller kunna skratta åt det.
Bonusen ville vara kvar hos oss och det fick han ju självklart. Vi åt lite glass och såg på TV och märkte att han hela kvällen var väldigt beskyddande mot mig. Ville sitta nära
mig och osv. Likadant nu på morgonen, då han skulle iväg på innebandymatch. Han ville att jag skulle skjutsa och inte pappan osv.
Tycker så synd om honom, inget barn ska behöva vara med om det. Han har två fantastiska föräldrar. Jag älskar deras mamma som min syster, det har aldrig varit ngt drama. Men de verkar tycka att det inte var så farligt och att det är passè iom att vi pratat med honom.
Jag tror inte han är över det och vill inte att ha ska lida eller få några men. Kan jag göra ngt, bör jag göra ngt?
Tacksam för svar