• Analoga

Vad skulle du ge för en barnvagn från 2004?

Vad skulle ni ge för en Emmaljunga duovagn edge från 2004? 

• Svar på tråden Vad skulle du ge för en barnvagn från 2004?
  • Eleonor01

Inte mer än nån hundralapp. Nästan 10 år gammal. Hade jag haft någon så hade jag nog skänkt den

• Sisisisi

Jag skulle kunna betala 300 kr.

Keep your child rear facing for as long as possible!

• FruMa

800 betalade vi för ett år sedan för en emmaljunga city cross - 04.. Men nu? Inga fungerande bromsar..! Så inte värt 800kr.

• Griseknoen35

Beror på. Hur är skicket? Hur har du förvarat den? Finns det minsta antydan till mögel? Hur är chassit? Mycket repor? Däcken, behövs det nya?

• Griseknoen35

Är den i riktigt bra skick så kan du säkert få 500-700kr tror jag. Är det mögel eller misstanke om det är det bara att kasta klädseln och då får du väl kanske någon hundring för chassit.

• Makkinje

Jag betalade 500 för en vagn från 08 förra året som var i perfekt skick. Så Max 200 om ens det hade jag gett :)

• Lindsey Egot the only one

Skänk bort den!

• Analoga

Denna vagn är i bra skick. Välskött. Alltid stått inne - så inte fasen skänker jag bort den inte. Kring 700-800 har jag sett att de brukar begära på Blocket.

Det är väl skillnad om den varit risig och misskött. 

• libbini

jag sålde en 04 för ca 6 mån sen och jag begärde 1500. när dom som köpte den kom och kollade så frågade dom om jag kunde ta 1300 och det gjorde jag ju. använd sparsamt och förvarad inne och inte blekt dock. det var väska parasoll och åkpåse med också.

• Analoga
    libbini skrev 2013-09-17 11:40:40 följande:
    jag sålde en 04 för ca 6 mån sen och jag begärde 1500. när dom som köpte den kom och kollade så frågade dom om jag kunde ta 1300 och det gjorde jag ju. använd sparsamt och förvarad inne och inte blekt dock. det var väska parasoll och åkpåse med också.

Det var ju riktigt bra du fick för den :)   Ja det beror ju till stor del på skicket; för faktum är ju att en 04:as vagn inte skiljer sig jättemycket åt utseendemässigt från en nyare vagn.
  • Natulcien
    Analoga skrev 2013-09-17 11:31:07 följande:
    Denna vagn är i bra skick. Välskött. Alltid stått inne - så inte fasen skänker jag bort den inte. Kring 700-800 har jag sett att de brukar begära på Blocket.

Det är väl skillnad om den varit risig och misskött. 
    Om den är i riktigt bra skick så skulle jag kunna tänka mig att ge 500 för den.

Vi köpte en 05-vagn 2010 (alltså 5 år gammal) i superbra skick. Betalade 700 kr.
  • libbini
    Analoga skrev 2013-09-17 15:00:52 följande:

Det var ju riktigt bra du fick för den :)   Ja det beror ju till stor del på skicket; för faktum är ju att en 04:as vagn inte skiljer sig jättemycket åt utseendemässigt från en nyare vagn.

nej precis. dom är väldigt lika. inte mycket som skiljer egentligen. ja det var ett bra pris tycker ja:)
  • Analoga
    Natulcien skrev 2013-09-17 15:09:15 följande:
    Om den är i riktigt bra skick så skulle jag kunna tänka mig att ge 500 för den.

Vi köpte en 05-vagn 2010 (alltså 5 år gammal) i superbra skick. Betalade 700 kr.

Men läste du inlägget innan? Hon som sålde en 04:a? :) 

och vagnen du köpte - var det en duovagn? 
  • Natulcien
    Analoga skrev 2013-09-17 20:02:24 följande:

Men läste du inlägget innan? Hon som sålde en 04:a? :) 

och vagnen du köpte - var det en duovagn? 
    Ja, det var en duo. Fast en Brio. Jag skrev bara vad jag skulle kunna tänka mig att ge... Glad
  • yodi

ärligt talat hade jag inte givit många hundra lappar för en 04a.

Svar på tråden Vad skulle du ge för en barnvagn från 2004?