Vad skulle du ge för en barnvagn från 2004?
Vad skulle ni ge för en Emmaljunga duovagn edge från 2004?
Vad skulle ni ge för en Emmaljunga duovagn edge från 2004?
Inte mer än nån hundralapp. Nästan 10 år gammal. Hade jag haft någon så hade jag nog skänkt den
150 kr om den hade varit i bra skick.
Jag skulle kunna betala 300 kr.
800 betalade vi för ett år sedan för en emmaljunga city cross - 04.. Men nu? Inga fungerande bromsar..! Så inte värt 800kr.
Beror på. Hur är skicket? Hur har du förvarat den? Finns det minsta antydan till mögel? Hur är chassit? Mycket repor? Däcken, behövs det nya?
Är den i riktigt bra skick så kan du säkert få 500-700kr tror jag. Är det mögel eller misstanke om det är det bara att kasta klädseln och då får du väl kanske någon hundring för chassit.
Jag betalade 500 för en vagn från 08 förra året som var i perfekt skick. Så Max 200 om ens det hade jag gett :)
Skänk bort den!
Denna vagn är i bra skick. Välskött. Alltid stått inne - så inte fasen skänker jag bort den inte. Kring 700-800 har jag sett att de brukar begära på Blocket.
Det är väl skillnad om den varit risig och misskött.
jag sålde en 04 för ca 6 mån sen och jag begärde 1500. när dom som köpte den kom och kollade så frågade dom om jag kunde ta 1300 och det gjorde jag ju. använd sparsamt och förvarad inne och inte blekt dock. det var väska parasoll och åkpåse med också.
Max 500 kronor, då ska den vara i bra skick.
ärligt talat hade jag inte givit många hundra lappar för en 04a.
Jag fick 700 för den!