• vonKatt

Avsugning vs munknull

Skål Vid ulkning tänder karln ännu mer och kör ner den längre. Men, han gillar att få en "vanlig" avsugning också, fast helst inte lika ofta som han vill munknullas.
    Prrr!
  • vonKatt
    Lever så skrev 2013-09-15 22:52:19 följande:
    Haha ja så är min man med, blir kåtare när jag ulkar och vill gärna pressa på mer då. Jag blir ju själv väldigt tänd av hans kåthet så trots att det rent fysiskt inte är en helt charmig upplevelse kan jag verkligen gilla det ändå... Skål
    Min absoluta favoritstund är efteråt. Han är så nöjd. Hans blick, sättet han tittar på mig, hur har rör sig - försöker vara oberörd som att det där var vardagsmat för honom. Men jag vet att han är förbaskat nöjd med vad jag låtit honom göra med mig och att han fått äga min mun en stund. Jag vet att han längtar efter att få hålla fast mig i håret igen och förnedra mig medan mina ögon tåras och han tvingar mig att se på honom.

Ja... jag längtar också Oskyldig

Godnatt!  
    Prrr!
  • vonKatt
    Anonym (J) skrev 2013-09-16 02:38:19 följande:

Måste säga jag har lite svårt att förstå att man skulle gilla att bli "munknullad" har inte heller stött på någon som antytt de ville det heller, bara hört genom åren liknande nämnas av killar vars typ enda sexuella erfarenhet är att titta på porr och snacka om sex med andra killar som bara tittat på porr.
    Nu kan det förstås förändrats en del sedan jag var som mest "aktiv" vilket är närmare 15 år sedan (alltså sedan jag hade flera tillfälliga partners etc.).

Jag kan fatta om man gillar det om man är undergiven av det skälet, men annars?

Vem vet min totala aversion mot även idén kanske har att göra med dels min väldigt aktiva kräkreflex (så aktiv det är omöjligt att genomföra t ex gastroskopi om jag inte är sövd) samt min ganska lilla mun och trånga käkar vilket gör alla försök till något ner i halsen omöjligt om vi inte talar om en mycket smal penis. Skulle nog alltså inte ens gå om jag så ville.

"Vanligt" oralt älskar jag dock att ge.

Men om man gillar att göra det så mottagaren hulkar/ulkar/etc. och tårar rinner - det ger ju lite sadist vibbar (inte nödvändigtvis något fel på att vara det, men en sådan reaktion från mig oavsett anledning skulle lett till total turn-off från alla de partners jag haft som inte haft sexual-sadistisk lägging även de med dominant läggning (alla dominanta har ju inte sadistisk lägging och alla med sadistisk läggning är ju inte heller dominanta - utifall någon missförstod, brukar bli lite sammanblanding där) 

Jag vet inte om jag håller med om att fenomenet "munknull" är så ovanligt eller för den delen enbart för de med sadistisk läggning.

Visst är jag undergiven, och visst är det del i att jag faktiskt tänder på att låta honom göra det.

Men från början var det min fantasi om att kunna ge honom en deep. Vi tränade bort kräkreflexen tillsammans och kom på att båda älskade hela grejen.

Det ena ledde till det andra om man så säger.

Jag tror iofs att du har en poäng med läggningen, bara inte att det nödvändigtvis är kopplat till det sadistiska. Många män gillar nog bara själva tanken på att kvinnan har lite obehag för att hans kuk är för stor. Sen att det sätter dom i en oerhört dominant position passar vissa bättre än andra, det finns ju olika sätt att positionera sig.

Dina ord fick mig att börja fundera, tack!
  • vonKatt
    PrimitivMan skrev 2013-09-16 07:48:58 följande:
    Deepthroat behöver nödvändigtvis inte vara så att det innebär hulkningar. Även icke-ug kvinnor kan tända på att suga riktigt djupt. Men givetvis är där ett starkt moment av dominans med DT. Att bli tvingad att ta den djupt tills hon har svårt att andas och/eller hulkar är ju något som hör hemma inom det området, dominans, kontroll och med en touch av förnedring. Men sadism vill jag inte kalla det. 

Det finns rätt många som verkligen tänder på att bli rätt hårt halsknullade. Som snarare skulle se sig åsidosatta om deras herre inte skulle använda mun och hals på lämpligt sätt. smile1.gif
    Is sex dirty? Only if it's done right
    håller med dig där
  • vonKatt
    Robert 832 skrev 2013-09-16 13:33:05 följande:
    Hmm, oavsett om det är upphetsande med ett viss mått av tvång bör man nog dra gärnsen när någon gråter. Det känns bara inte rätt att fortsätta då. Själv skulle jag dra den även vid kräkningar.
    Om man pratat innan om stopptecken och vad som är okej och inte innan så är det inget problem. Om kvinnan sagt att han får fortsätta trots gråt och hulkningar så är det ju fritt fram.
    Sen är jag kanske extrem i frågan, men jag vill faktiskt inte att min karl ber mig om lov. Jag har ett stopptecken som jag använder när det behövs. Han litar på att jag gör det och jag litar på att han lyssnar till det. Fram till dess är inget förbjudet. 
    Prrr!
  • vonKatt
    Anonym (Man 2) skrev 2013-09-16 13:41:48 följande:
    Man förundras varje gång när ett fåtal på ett sexforum vill göra gällande att en viss typ sexuella aktiviteter är "vanligt" och uppskattas av många. Du ska inte inbilla mig att det är vanligt att kvinnor vill bli "munknullade" så de ulkar så tårarna rinner, men några finns det ju alltid som gillar tuffa tag. Jag har varit med ungefär 50 olika kvinnor, och min erfarenhet är att om man har blivit lite för ivrig så att kuken har kommer in lite för långt i munnen, så har 100% av de kvinnor som jag har varit med INTE blivit kåta av det precis, utan har direkt avbrutit, då de inte gillar känslan av att bli halvt kvävd, och ulka.
    Det är så mycket mer än att bara köra ner kuken i halsen på kvinnan. Så mycket mer.

Prrr!
  • vonKatt
    NyttNamn skrev 2013-09-16 13:51:55 följande:

Finns det något mer avtändande än just den där "frågan om lov"?

Jag kör på samma spår (eller, vi såklart...) Jag säger till om jag känner att jag vill stoppa (har inte hänt än), mannen litar helt på att jag gör det - och jag litar helt på att han då stoppar...

Jag ger gärna en avsugning... Mer än gärna...
    Tar lika gärna emot ett ordentligt munknull... Drömmer
    Mannen... Tycker om att variera... Vissa dagar, ligger han bara där och tar emot... Andra dagar, ger han mig vad jag tål!
    Klart vi är överens här också!
    Prrr!
  • vonKatt
    Anonym (?) skrev 2013-09-16 14:05:31 följande:
    Någonting som jag verkligen klassar som äckelfasoner är att döma andra för vad de gör i sängen.

Skål
    Prrr!
  • vonKatt
    Smecker skrev 2013-09-16 14:49:26 följande:

Ja. "Är det skönt? Är det skönt nu då? Är det säkert att det är skönt? Är det fortfarande skönt? Oh du gnydde, är det skönt eller skall jag avbryta?"
    Haha!!

På riktigt fnissar jag ihjäl nästan!
    Det värsta någon kan säga till mig är just det där, eller möjligen detta: "Din njutning är det enda jag bryr mig om, jag vill bara att du ska få ha det skönt..."
    Då torkar det till och jag blir mer sugen på att sticka tofflor och fundera på vilka vårlökar jag ska plantera på gården när det beger sig!  

Prrr!
  • vonKatt
    Anonym (henke) skrev 2013-10-03 22:19:29 följande:

visst, men jag har ändå svårt att se att någon skulle tycka det är okej att spy när man har munsex, varför spy? varför inte njuta istället? Fråga din man om du får trycka ner en löspenis i halsen på honom tills han spyr när ni ska ha sex så får du se vad du får för svar där..
    Visa endast mina inlägg. Tidigt i tråden beskriver jag vad jag gillar bäst i själva handlingen "munknull".

Jag har respekt för att alla inte förstår eller ens gillar samma saker som jag. Men känner mig jäkligt ORESPEKTERAD som anses sjunka lågt för att jag tänder på en specifik handling.
Svar på tråden Avsugning vs munknull