Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Avsugning vs munknull

Anonym (J) skrev 2013-09-16 02:38:19 följande:
    Måste säga jag har lite svårt att förstå att man skulle gilla att bli "munknullad" har inte heller stött på någon som antytt de ville det heller, bara hört genom åren liknande nämnas av killar vars typ enda sexuella erfarenhet är att titta på porr och snacka om sex med andra killar som bara tittat på porr.
    Nu kan det förstås förändrats en del sedan jag var som mest "aktiv" vilket är närmare 15 år sedan (alltså sedan jag hade flera tillfälliga partners etc.).

Jag kan fatta om man gillar det om man är undergiven av det skälet, men annars?

Vem vet min totala aversion mot även idén kanske har att göra med dels min väldigt aktiva kräkreflex (så aktiv det är omöjligt att genomföra t ex gastroskopi om jag inte är sövd) samt min ganska lilla mun och trånga käkar vilket gör alla försök till något ner i halsen omöjligt om vi inte talar om en mycket smal penis. Skulle nog alltså inte ens gå om jag så ville.

"Vanligt" oralt älskar jag dock att ge.

Men om man gillar att göra det så mottagaren hulkar/ulkar/etc. och tårar rinner - det ger ju lite sadist vibbar (inte nödvändigtvis något fel på att vara det, men en sådan reaktion från mig oavsett anledning skulle lett till total turn-off från alla de partners jag haft som inte haft sexual-sadistisk lägging även de med dominant läggning (alla dominanta har ju inte sadistisk lägging och alla med sadistisk läggning är ju inte heller dominanta - utifall någon missförstod, brukar bli lite sammanblanding där) 
    Deepthroat behöver nödvändigtvis inte vara så att det innebär hulkningar. Även icke-ug kvinnor kan tända på att suga riktigt djupt. Men givetvis är där ett starkt moment av dominans med DT. Att bli tvingad att ta den djupt tills hon har svårt att andas och/eller hulkar är ju något som hör hemma inom det området, dominans, kontroll och med en touch av förnedring. Men sadism vill jag inte kalla det. 

Det finns rätt många som verkligen tänder på att bli rätt hårt halsknullade. Som snarare skulle se sig åsidosatta om deras herre inte skulle använda mun och hals på lämpligt sätt.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Scarlet 0007 skrev 2013-09-16 15:14:49 följande:
    Man vet att man lever i ett patriarkalt samhälle när kvinnors sexualitet utöver barnelastrande samt kvinnors eventuella sexuella preferenser ses som något sjukt och hotande. "FY för kvinnor som gillar konstiga sexuella grejer - och som till på köpet har mage att stå för det!".
    Bästa kommentaren jag läst på FL på länge!
    Is sex dirty? Only if it's done right
Svar på tråden Avsugning vs munknull