Inlägg från: Anonym (?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (?)

Avsugning vs munknull

HannaS86 skrev 2013-09-16 12:46:51 följande:
    Jag skulle säga att en klar majoritet av killar föredrar avsugning framför munknull, kanske  80%.. Minst.

Vad bygger du dina siffror på? Jag har aldrig träffat en man som inte vill munknulla mig och då är jag väldigt sexuellt aktiv.
  • Anonym (?)

Oj. Den arga smileygubben hamnade där av misstag.

• Anonym (?)
    Champagne72 skrev 2013-09-16 13:20:16 följande:
    Att bli munknullad så man hulkar och mascaran rinner..hmm..finns det någon tjej som gillar det??..

Jag älskar att bli behandlad på det sättet. Helst vill jag vara fastbuden också, ha mannens händer runt min hals och sedan få halsen ordentligt knullad. Han slutar inte förrän han är nöjd oavsett jag hulkar, kräks eller gråter.
  • Anonym (?)
    soffian89 skrev 2013-09-16 13:25:42 följande:
    ja tydligen finns det det...?? men ännu konstigare är det väl att det finns killar som gillar när tjejen hulkar...usch för er...

Men vem är du att fördöma vad andra människor tycker om sexuellt?
  • Anonym (?)
    Robert 832 skrev 2013-09-16 13:33:05 följande:
    Hmm, oavsett om det är upphetsande med ett viss mått av tvång bör man nog dra gärnsen när någon gråter. Det känns bara inte rätt att fortsätta då. Själv skulle jag dra den även vid kräkningar.

Självklart har jag stopptecken

Men det använder jag ytterst sällan. Samma gäller vid smisk. Det kan göra så ont att jag börjar gråta, men tårarna är frigörande och upphetsningen av smärtan övervinner allt.
  • Anonym (?)
    Anonym (Man 2) skrev 2013-09-16 13:41:48 följande:
    Man förundras varje gång när ett fåtal på ett sexforum vill göra gällande att en viss typ sexuella aktiviteter är "vanligt" och uppskattas av många. Du ska inte inbilla mig att det är vanligt att kvinnor vill bli "munknullade" så de ulkar så tårarna rinner, men några finns det ju alltid som gillar tuffa tag. Jag har varit med ungefär 50 olika kvinnor, och min erfarenhet är att om man har blivit lite för ivrig så att kuken har kommer in lite för långt i munnen, så har 100% av de kvinnor som jag har varit med INTE blivit kåta av det precis, utan har direkt avbrutit, då de inte gillar känslan av att bli halvt kvävd, och ulka.

Och jag har varit med ett 30 tal män och majoriteten av dem har tänt på att få halsknulla mig.
  • Anonym (?)
    Anonym (hmpf) skrev 2013-09-16 13:45:55 följande:
    Man vet att man lever i ett patriarkalt samhälle när kvinnor påstår att de gärna kräks och gillar när ögonen pressas ut ur hålorna så mascaran rinner pga att deras män kväver dom med sina könsorgan. Väntar på den dan då män ivrigt startar trådar som går såhär; "Föredrar ni att slicka fittan eller kvävas med både munnen och näsan igentäppt när  de sitter på era ansikten?"

"Min kvinna blir så kåt när hon dränker mig och jag inte kan andas och hon hör mina kvävda skrik under mig"...

Är det enligt dig fel av mig att tycka om det menar du?

Jag gillar andningslekar också, där mannen kontrollerar när jag får andas. När jag onanerar håller jag ofta andan tills jag blir rejält yr i huvudet samtidigt. Det ökar på njutningen.
  • Anonym (?)
    Anonym (hmpf) skrev 2013-09-16 13:51:48 följande:
    Fel? Du har börjat njuta av att vara underordnad för att orka med. jag lägger ingen värdering så, det är ditt val, ditt liv.

För att orka med? Snälla du

Jag väljer att låta en man styra mig. Han slutar bara jag säger stoppordet eller gör stopptecknet. Jag styr och jag vill användas.
  • Anonym (?)
    Anonym (hmpf) skrev 2013-09-16 13:59:05 följande:
    Jag har liksom inget intresse av ditt liv, jag bryr mig inte alls om vad för äckelfasoner ni sysslar med.

Seriöst. Men det är ett vedertaget faktum att människor som blivit utsatta för övergrepp kan utveckla masochism som coping strategi.

Du är riktigt underhållande.

Äckelfasoner, för att du inte förstår. Oj oj oj. Utsatt för övergrepp. Ännu en gång, bara för att du inte förstår varför någon tänder på det jag och många andra tänder på måste du hitta förklaringar som ditt psyke kan hantera och som får dig att må bättre.

Lär dig istället att acceptera att alla människor är olika och att du inte är en mall för vad som är normalt.
  • Anonym (?)

Någonting som jag verkligen klassar som äckelfasoner är att döma andra för vad de gör i sängen.

• Anonym (?)
    HannaS86 skrev 2013-09-16 18:43:31 följande:
    Har haft sex med (kollar listan).. 181 män. Så jag anser mig ha gott statistiskt underlag ;) 
    När jag tänker efter så skulle det kunna bero på att om jag börjar suga dem tappar de intresset för ev. munknull? Med risk för att verka skrytig men jag får alltid beröm för att vara "drottning/bäst/gudinna" på avsugningar. Sen träffar jag iofs inte killar som utger sig för att vara väldigt dominanta (inbillar mig att de skulle gilla att munknulla som en del av dominans), med master/slave liknande utan jag träffar killar som är lätt dominanta/neutrala eller vad man ska kalla det.
    Och jag har "bara" haft sex med ett 30-tal män där majoriteten har velat mun/halsknulla. Tänker inte ens ge mig in i att försvara mina kuksugaregenskaper känns mest patetiskt
  • Anonym (?)
    HannaS86 skrev 2013-09-16 19:52:10 följande:
    Då tror jag att mitt underlag är tämligen säkert för att påstå att minst 80% föredrar avsugningar.
    Eller så dras vi till olika typer av personer, som någon i tråden redan har påpekat

Svar på tråden Avsugning vs munknull