Inlägg från: Scarlet 0007 |Visa alla inlägg
  • Scarlet 0007

Avsugning vs munknull

Anonym (hmpf) skrev 2013-09-16 13:45:55 följande:
    Man vet att man lever i ett patriarkalt samhälle när kvinnor påstår att de gärna kräks och gillar när ögonen pressas ut ur hålorna så mascaran rinner pga att deras män kväver dom med sina könsorgan. Väntar på den dan då män ivrigt startar trådar som går såhär; "Föredrar ni att slicka fittan eller kvävas med både munnen och näsan igentäppt när  de sitter på era ansikten?"
    "Min kvinna blir så kåt när hon dränker mig och jag inte kan andas och hon hör mina kvävda skrik under mig"...
    Man vet att man lever i ett patriarkalt samhälle när kvinnors sexualitet utöver barnelastrande samt kvinnors eventuella sexuella preferenser ses som något sjukt och hotande. "FY för kvinnor som gillar konstiga sexuella grejer - och som till på köpet har mage att stå för det!".
  • Scarlet 0007

* utöver barnalstrande

• Scarlet 0007
    Anonym (hmpf) skrev 2013-09-16 18:07:41 följande:
    Sjukt? Nej. Neurotiskt? Ja. Hotande? Nej. Det rör inte mig personligen alls men jag trodde man fick ha olika åsikter i ett diskussionsforum.
    De flesta tjejer som har borderline och div personlighetsstörningar är masochister. Men fine. Det är inget som blivit skevt nej.
    Ok. Å ena sidan framställer du kvinnans "udda" sexuella preferenser som ett resultat av partiarkatet. Å andra sidan  verkar det som att du vill relatera dessa "udda" sexuella preferenser till psykisk sjukdom. Jag känner igen det här.. i båda fallen fråntar du kvinnan hennes "udda" sexualitet. Den kan inte komma från henne, kan inte vara en del av henne. Den måste vara onaturlig. Antingen så är hon omendvetet/ medvetet förtryckt eller så är hon galen och borde spärras in.

Jojo.   
  • Scarlet 0007
    Anonym (hmpf) skrev 2013-09-16 18:07:41 följande:
    Sjukt? Nej. Neurotiskt? Ja. Hotande? Nej. Det rör inte mig personligen alls men jag trodde man fick ha olika åsikter i ett diskussionsforum.
    De flesta tjejer som har borderline och div personlighetsstörningar är masochister. Men fine. Det är inget som blivit skevt nej.
    Just det. Jag är också vansinnigt nyfiken på din källa. Kan du hänvisa? Ytterst tacksam.
Svar på tråden Avsugning vs munknull