• Lever så

Avsugning vs munknull

Berätta vad och hur du föredrar det, ligga tillbakalutad och få en avsugning eller aktivt munknulla?

Min man älskar att munknulla mig tills jag ulkar och mascaran rinner av mina tårar.. 

never a failure always a lesson
  • Svar på tråden Avsugning vs munknull
  • Lever så
    vonKatt skrev 2013-09-15 22:38:28 följande:
    Skål Vid ulkning tänder karln ännu mer och kör ner den längre. Men, han gillar att få en "vanlig" avsugning också, fast helst inte lika ofta som han vill munknullas.
    Haha ja så är min man med, blir kåtare när jag ulkar och vill gärna pressa på mer då. Jag blir ju själv väldigt tänd av hans kåthet så trots att det rent fysiskt inte är en helt charmig upplevelse kan jag verkligen gilla det ändå... Skål
  • Lever så
    vonKatt skrev 2013-09-15 22:58:25 följande:
    Min absoluta favoritstund är efteråt. Han är så nöjd. Hans blick, sättet han tittar på mig, hur har rör sig - försöker vara oberörd som att det där var vardagsmat för honom. Men jag vet att han är förbaskat nöjd med vad jag låtit honom göra med mig och att han fått äga min mun en stund. Jag vet att han längtar efter att få hålla fast mig i håret igen och förnedra mig medan mina ögon tåras och han tvingar mig att se på honom.

Ja... jag längtar också Oskyldig

Godnatt!  
    Sicken fin beskrivning! Jag är i grunden dominant så det är lite speciellt att jag låter honom använda mig så.. han vet att det är en kärleksgåva, har aldrig tillåtit någon att göra så tidigare.. Oskyldig Godnatt
  • Lever så
    Anonym (hmpf) skrev 2013-09-16 13:45:55 följande:
    Man vet att man lever i ett patriarkalt samhälle när kvinnor påstår att de gärna kräks och gillar när ögonen pressas ut ur hålorna så mascaran rinner pga att deras män kväver dom med sina könsorgan. Väntar på den dan då män ivrigt startar trådar som går såhär; "Föredrar ni att slicka fittan eller kvävas med både munnen och näsan igentäppt när  de sitter på era ansikten?"

"Min kvinna blir så kåt när hon dränker mig och jag inte kan andas och hon hör mina kvävda skrik under mig"...

Jag som vanligen är dominant har varit med flera män som gillat face-sitting där jag styrt helt hur mycket fitta de får... Så jag säger att tveklöst finns de männen... Och faktiskt tror jag att många män just för att det är patriarkalt gillar att slippa vara den dominanta och bara följa...
  • Lever så
    Anonym (henke) skrev 2013-10-03 22:09:09 följande:

Det tror jag ärligt talat inte

Då är det det som är problemet, att du inte kan acceptera att någon (jag) blir kåt av något du inte anser att jag kan bli kåt av..  Nå jag råkar veta exakt hur det ligger till med den saken och du får väl fortsätta vara övertygad om att du vet bäst om hur min sexualitet fungerar.
  • Lever så
    Anonym (henke) skrev 2013-10-03 22:19:29 följande:

visst, men jag har ändå svårt att se att någon skulle tycka det är okej att spy när man har munsex, varför spy? varför inte njuta istället? Fråga din man om du får trycka ner en löspenis i halsen på honom tills han spyr när ni ska ha sex så får du se vad du får för svar där..
    För det första så spyr jag inte utan ulkar. För det andra ger en löspenis i halsen på min man mig noll och ingen njutning och inte heller min man skulle gilla det. Tror däremot inte att han skulle säga nej till att bli munknullad av en man han känner attraktion till. Till sist vill jag säga att jag inte anser att man behöver ge och ta samma sak inom sex så länge det finns en ömsesidighet i att man vill göra det man gör.
Svar på tråden Avsugning vs munknull