Han kommer så fort. Jag då?
Igår var det dags igen... Sex. Två gånger. Den första gången kom han efter mindre än 2 minuter. Det syntes på honom att det inte var med avsikt men han stannar inte och "vilar" självmant så in direkt borde han veta vad som skulle hända...
Senare då vi lagt oss fick vi chans igen. Andra gången gillt tänkte jag. Med den lilla korta stunden tidigare på dagen var jag bara om möjligt ännu kåtare. Suger honom. Det är bra. Då kan jag kontrollera när det börjar vara för nära. Med andra ord kan jag hålla på länge. Precis vad jag vill. Bara man tar pauser går det bra. Är så sugen. Sätter mig på honom och rider lite. Jag måste få, kan inte låtabli. Ännu en ställning där jag har makten. Pausar. Tyvärr går det inte köra lika hårt och fort då jag rider som när han är fri. Rider några minuter. Låter honom sedan ta mig bakifrån i skeden. Hans favoritställning. Inte min. Säger åt honom att vila efter en liten stund. Han låter irriterad och vill fortsätta. Säger åt honom igen då han ändå fortsätter, men då är det redan för sent. Han kommer. Helt avsiktligt. Utan minsta ansträngning att vila. Blir less och frågar varför han hade så bråttom. Nej vi har hållit på länge nu tyckte han. Nu var det bra.
Är det fler som har samma problem som jag?
Han får så mycket makt. För att sexet är slut när han kommit. Och nu lät han bara som om han ville få det överstökat. Det sårar mig. Vi har helt klart inte samma lust. Jag skulle kunna ha sex tre gånger om dagen. Han har det gärna var 3e dag. Max. Vi ses bara i perioder. Klart man vill ligga då man får chansen. Den korta veckan som vi är tillsammans. Och sen 4 ifrån varandra.
Han försöker ju inte ens stanna. Och även de gånger som jag "styr" och lyckas pausa oss till bättre sex bestämmer han då det är slut.
Han tycker bara att jag gnäller. Att jag aldrig är nöjd. Sex har blivit ett infekterat ämne. Men är det så konstigt att jag vill ha mer? Han kommer ju oftast inom 5 minuter. Så visst, jag fattar att han är nöjd. Han fick ju komma 2 ggr igår. Jag då??? Har inte jag något att säga till om? Som vanligt säger han förlåt och sen somnar han. Precis såhär är det varje gång! Att jag blir lite sur och lägger mig med ryggen ifrån honom kan han inte förstå. Du fick ju sex. Varför är det aldrig bra? Du kan inte sura för en sån sak!
Ska det vara såhär? Gnäller jag bara eller förstår någon vad det är jag försöker säga?