• Anonym (Frustrerad)

Han kommer så fort. Jag då?

Igår var det dags igen... Sex. Två gånger. Den första gången kom han efter mindre än 2 minuter. Det syntes på honom att det inte var med avsikt men han stannar inte och "vilar" självmant så in direkt borde han veta vad som skulle hända...

Senare då vi lagt oss fick vi chans igen. Andra gången gillt tänkte jag. Med den lilla korta stunden tidigare på dagen var jag bara om möjligt ännu kåtare. Suger honom. Det är bra. Då kan jag kontrollera när det börjar vara för nära. Med andra ord kan jag hålla på länge. Precis vad jag vill. Bara man tar pauser går det bra. Är så sugen. Sätter mig på honom och rider lite. Jag måste få, kan inte låtabli. Ännu en ställning där jag har makten. Pausar. Tyvärr går det inte köra lika hårt och fort då jag rider som när han är fri. Rider några minuter. Låter honom sedan ta mig bakifrån i skeden. Hans favoritställning. Inte min. Säger åt honom att vila efter en liten stund. Han låter irriterad och vill fortsätta. Säger åt honom igen då han ändå fortsätter, men då är det redan för sent. Han kommer. Helt avsiktligt. Utan minsta ansträngning att vila. Blir less och frågar varför han hade så bråttom. Nej vi har hållit på länge nu tyckte han. Nu var det bra.

Är det fler som har samma problem som jag?
    Han får så mycket makt. För att sexet är slut när han kommit. Och nu lät han bara som om han ville få det överstökat. Det sårar mig. Vi har helt klart inte samma lust. Jag skulle kunna ha sex tre gånger om dagen. Han har det gärna var 3e dag. Max. Vi ses bara i perioder. Klart man vill ligga då man får chansen. Den korta veckan som vi är tillsammans. Och sen 4 ifrån varandra.
    Han försöker ju inte ens stanna. Och även de gånger som jag "styr" och lyckas pausa oss till bättre sex bestämmer han då det är slut.
    Han tycker bara att jag gnäller. Att jag aldrig är nöjd. Sex har blivit ett infekterat ämne. Men är det så konstigt att jag vill ha mer? Han kommer ju oftast inom 5 minuter. Så visst, jag fattar att han är nöjd. Han fick ju komma 2 ggr igår. Jag då??? Har inte jag något att säga till om? Som vanligt säger han förlåt och sen somnar han. Precis såhär är det varje gång! Att jag blir lite sur och lägger mig med ryggen ifrån honom kan han inte förstå. Du fick ju sex. Varför är det aldrig bra? Du kan inte sura för en sån sak!

Ska det vara såhär? Gnäller jag bara eller förstår någon vad det är jag försöker säga?

• Svar på tråden Han kommer så fort. Jag då?
  • Anonym (Frustrerad)

Kan du utveckla frågan?

Fridayyy skrev 2013-09-16 07:48:18 följande:
    Vad säger du då då?

• Fridayyy
    Anonym (Frustrerad) skrev 2013-09-16 07:52:00 följande:
    Kan du utveckla frågan?

Har du sagt till honom att du också vill komma och att du tycker sexet med honom är riktigt dåligt`?
  • Anonym (förstår)

Förstår om du blir "gnällig". Din partner låter väldigt självisk. Talar du om för honom rent ut hur du vill ha det? Ni träffas bara var 5:e vecka? Distansförhållande?

• Anonym (Frustrerad)

Jag har inte sagt frasen "jag tycker att sex med dig är dåligt". Jag tror bara att det skulle få motsatt effekt. Han skulle nog inte bli mer sugen då och mindre sugen än vad han redan är behövs inte. Däremot har jag försökt förklara att jag inte blir nöjd med fem minuters sex. Att han slutar just då det börjar bli skönt för mig. Att jag vill ha mer. Han säger bara att han inte rår för att han kommer fort. Vilket jag tycker han gör för han försöker inte ens ta det lugnt, eller så gör han det men kommer ändå efter fem min. Jag vet inte vad mer jag ska säga för att nå fram. Han ber ju om ursäkt varje gång. Sen somnar han. Kvar ligger jag. Kåtare än innan vi började. Jag hinner ju bara bli triggad av dessa små snuttar. Sen nästa dag är det samma visa igen. Sex en gång. Fem minuters akt. I bästa fall om jag har tur två ggr. Jag är ju som vanligt övertänd och triggad till max med tanke på hur gårdagen blev.

Ja distans.

• Fridayyy
    Anonym (Frustrerad) skrev 2013-09-16 08:12:39 följande:
    Jag har inte sagt frasen "jag tycker att sex med dig är dåligt". Jag tror bara att det skulle få motsatt effekt. Han skulle nog inte bli mer sugen då och mindre sugen än vad han redan är behövs inte. Däremot har jag försökt förklara att jag inte blir nöjd med fem minuters sex. Att han slutar just då det börjar bli skönt för mig. Att jag vill ha mer. Han säger bara att han inte rår för att han kommer fort. Vilket jag tycker han gör för han försöker inte ens ta det lugnt, eller så gör han det men kommer ändå efter fem min. Jag vet inte vad mer jag ska säga för att nå fram. Han ber ju om ursäkt varje gång. Sen somnar han. Kvar ligger jag. Kåtare än innan vi började. Jag hinner ju bara bli triggad av dessa små snuttar. Sen nästa dag är det samma visa igen. Sex en gång. Fem minuters akt. I bästa fall om jag har tur två ggr. Jag är ju som vanligt övertänd och triggad till max med tanke på hur gårdagen blev.

Ja distans.

Äh...säg SANNINGEN, annars biter det inte på honom. Be om ursäkt? Han kan ju få dig att komma på andra sätt då. Han behöver få upp ögonen annars kommer ju du till slut ge upp honom? sanningen är det enda rätt.
  • Anonym (förstår)

Dags för klartext låter det som. Beskriv hur du upplever det. Fråga honom vad han skulle tycka om han blev tvungen att avbryta före utlösning varje gång. Är han inte intresserad (eller du) av att hjälpa dig med tunga/fingrar efter?

• Anders 386

Det är inte så himla lätt att styra utlösningen hur som helst. Om jag var i killens situation skulle jag ge TS orgasm innan jag stoppar in den. Med fingrarna eller med mun o tunga. Sen kan han slappna av o köra i egen takt...
    Det viktigaste är ju att det går för båda - inte nödvändigt att det går just vid samlaget. 
    Om han kommer innan TS så kan man ju slicka efter samlaget också...

• Anonym (Frustrerad)

Han brukar använda fingrarna innan. Munnen är väldigt sällsynt. Och att han ska göra något efter sin egen utlösning existerar inte. Ibland tror jag han kommer fort bara för att få det överstökat. Men det har jag ju inga bevis för.

Problemet är väl att om han ska ligga och tillfredsställa mig med fingrarna innan är han ännu kåtare och det går ännu fortare för honom att komma sen. Jag tillhör nog den lilla kategorin som har lättare att komma vid samlag. Om det varar längre än fem minuter dvs...

Sen kan fingrar aldrig ersätta penetrerande sex. Inte för mig i alla fall. Klart man vill kunna ha sex med sin partner. Vem vill inte det?! Vem skulle i längden tycka att det är roligt att byta ut riktig sex mot ett par fingrar?! Då kan jag ju ha fingersex med mig själv lika gärna och skippa förhållande helt.

Såklart att det är svårt att styra en utlösning. Men det intressanta är ju att jag kan ju styra den. När jag suger, runkar, rider kan jag ju hålla på länge. Eftersom jag stannar i tid. Men ska han själv göra samma sak går det inte? Om jag kan styra hans utlösning genom att stanna i tid kan han ju i praktiken göra densamma. För vi vet att det funkar. Problemet är ju inte det. Utan att han skiter i det.

Sen har han helst sex en gång per dag. Och då kommer han på fem. Om han åtminstone kunna ha det tre gånger på en dag. Då kanske jag hade känt mig lite mer tillfreds. När det blir en gång har han ju tid att ladda om tills dagen efter. Vilket resulterar i snabb utlösning då igen. De gånger vi haft sex tre gånger på en och samma dag tar det längre tid för honom att komma för varje gång. Då sista gången kan till och med jag hinna komma med. Men de tillfällen han vill så ofta är inte många. Jag förstår ju att dehär inte är något som håller i längden. Men vi ses kanske en vecka och i bland kan det gå flera månader emellan. Klart att jag vill vara med honom massa gånger då man har chansen. Han är däremot nöjd och skulle säkert klara sig på bara någon gång under den veckan.

Sen klagar han på att han blir öm och inte kan ha sex mer.

Det här är något nytt för mig. Jag har alltid haft killar som kastat sig över en. Som aldrig fått nog. Det har varit jag som fått bromsa. Tänk om han bara någon gång kunde vara lika tänd på mig som jag är på honom. Jag kan inte se mig mätt på människan. Han är som kåtast första kvällen. Då märks det att han verkligen vill. Sen är det som om allt slocknar. Han gör det men inte med samma glimt. Vill inte att han ska ligga med mig bara för att jag vill det.

Äsch jag vet inte. Blir ledsen när jag tänker på det och börjar analysera det såhär... ;(

• sweetlife

Har det typ likadant, och när jag blir frustrerad och tar upp att även jag vill få chansen och komma så brukar han kliva in i nån slags offerroll "känner mig så dålig nu, du tycker säkert jag är dålig i sängen som kommer för snabbt och inte får dig att komma". då får jag trösta honom istället, men inte blir det nån förändring för det... Han kör på tills han kommer och sen är det klart.

• redstripe

Jag lider också av förtidig utlösning. Jag önskar jag hade en respektive som ville hjälpa till att öva upp min förmåga. Som TS. Öva mer. Ge inte upp.

Jag tycker han kan ta sig i kragen.

Ni kanske måste leka mer. Lägga orgasmerna på hyllan ett tag och utforska varandras kroppar. Hitta lekfullheten.

• Anonym (L)

Jag har nog snarare tvärtom-problem, jag kan medvetet hålla mig väldigt länge. Men om jag håller igen för länge blir det till slut väldigt svårt att komma. Om jag gör det rätt också kan jag faktiskt fortsätta med samlag och komma 2-3 ggr utan problem och det har hänt någon gång att jag kommit 6 ggr på 1 timma.
    Det längsta sexet jag haft utan att komma tror jag är 2 timmar, men det kräver att man övat på det då Glad

Nåja, tips till TS: -Kräv att han slickar dig till orgasm före han får penetrera. Annars är det väl bara att göra slut om du inte är nöjd. Han tycks ju ändå inte lyssna på dig och det verkar som att du inte alls är nöjd med hur det är nu?

(väljer att vara anonym för att det inte ska vara för skrytigt)

• Robespierre

Kvinna som vill ha sex 3 ggr per dag, uhh vad jobbigt det låter faktiskt.

4 8 15 16 23 42
  • Anonym (L)
    Robespierre skrev 2013-09-17 01:02:14 följande:
    Jag har varit med om det, med två från FL också. Kul i början, jobbigt i längden. Blir liksom inflation i knullandet.
  • Anonym (Frustrerad)

Ja FY! Förstår att det låter sjukt jobbigt med sex mer än en gång då den första gången varade ca 2 minuter...

Robespierre skrev 2013-09-17 01:02:14 följande:

Tack till er andra med vettiga svar. Ska fundera lite och självklart prata med honom igen. Kanske han fattar.
  • Robespierre

Jag talar bara för mig själv, huruvida du tycker mitt svar är vettigt eller ej är mig fullständigt skitsamma :)

4 8 15 16 23 42
Svar på tråden Han kommer så fort. Jag då?